6 Ekim 2020 Salı

Amerika Dizisi : Emily In Paris

 Merhabalar efenim,

Benim için kötü geçen bir haftanın sonunda dün nihayet iznimi yaptım ve kendime gelip yeni bir haftaya daha başladım.Dün izin günüm olduğu için Netflix e girip bir şeyler izlemek istedi canım ve toplamda 10 bölümden oluşan Sex and The city'nin yapımcısı olan baş rolünde Lily Collins'in olduğu "Emily In Paris" i izleyip bitirdim.

Emily hiç dil bilmeden Chicako'dan kalkıp iş için Paris'e gelen bir sosyal medya uzmanı.Bir reklam şirketinde Fransız ürünlerinde ve pazarlamasında Amerikan bakış açısını kazandırmak için gelmiş.Aşk hayatını,iş hayatını ve hiç dil bilmeden bir ülkede neler yapılır onları anlatan romantik komedi tadında çok tatlı bir dizi tamda kafamı dağıtmam gereken zamanda karşıma çıktığı için çok mutlu etti beni.

1 yorum:

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...