31 Ekim 2020 Cumartesi

Romantik Komedi Film : Holidate

 Herkese merhabalar efenim,

Bu filmi bir gün öncesinde yatağımda uzanırken mutlu mesut 29 Ekim tatilimde izlemiştim.Uzun zaman sonra ilk defa evimde huzurlu bir şekilde hissetmiştim ki dün ki depreme kadar.Deprem korkusu yaşamayalı uzun zaman olmuştu zaten Gölcük depremi başta olmak üzere bir çok depremi yaşadığı  için İzmir de ki depremlere bünyem alışmıştı ama bu kadar şiddetli bir deprem burada yaşadığım 8 yılda ilk defa gördüm açıkçası.Deprem olurken iş yerindeydim masam da o gün ki işlerimi hallediyordum öncesinde çok çocukla görüştüğüm için herhalde başım dönüyor dedim yani depremi algılamam bi kaç saniyemi aldı sonra anladım deprem olduğunu odamdan dışarı çıktım baktım deprem şiddetini arttırmaya başlıyor çocukları tahliye etmeye başladım.100 çocuk,öğretmenler nasıl aşşağı indiler velileri nasıl geldi o trafik o kaos şimdi anlatırken o yaşadığım iç sıkıntısını tekrardan hisseder oldum o anda başkalarını düşünmekten kendimi düşünemediğim için depremden korkmaya da zamanım kalmadı eve nasıl vardım annemleri gördüm onlara sarıldım falan şimdi çok fazla hatırlamıyorum bile ama hayatımda yaşadığım en kötü akşamlardan birini yaşadım önce annemler çok korktuğu için arabada kalalım dedik ama arabada kalmakta öyle kolay bir şey değil bir de yağmur yağmaya falanda başladı.Biz Gaziemir de oturduğumuz için yeni yerleşmeler olduğundan binalarımız da bi hasar bile oluşmadı.O yüzden en nihayetinde evde kalmaya karar verdik ama sabaha kadar o stresi atamadığım için kusup durdum sabah 3.kere kusmamdan sonra anca kendime gelebildim.Hem de artçı depremler de devam ettiği için ne zaman birazcık böyle uykuya dalacak olsam depremle uyandım.Sabahı nasıl ettik hiç bilemiyorum vallahi sabah babam mide bulantısı ilacı aldı güzel bi kahvaltı ettim duş aldım biraz da uyudum şimdi anca anca kendime geliyorum.Kurum 2 gün tatil oldu pazartesi benim kendi iznim de olduğu için o günde işe gitmicem evde kalıcam.Dışarı çıksan korona tehlikesi evde kalsan deprem tehlikesi ne yapacağımızı şaşırdık vallahi Allah'ım sen aklımıza mukayet ol demekten başka bir şey diyemiyorum artık.

Neyse efenim dünü geçip bu filme gelicek olursak genel olarak Emma Roberts'i ve filmlerini severim bilirsiniz o yüzden bu filmi Netflix de görünce hemen izlemek istedim.Kafa dağıtmalık bi Romantik Komedi arıyorsanız bence oldukça uygun bi film :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...