5 Şubat 2023 Pazar

Bilim Kurgu Filmi : M3GAN

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar merak ettiğim aslında ilk gördüğümde sinemaya gidip izlemek istediğim ama burdaki sinemaya gelmeyen internete düşünce hemen izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum bugün sizlere.Aslında korku/gerilim filmi gibi dursa da bence bilim kurgu filmi tadındaydı film.Annabelle ve Chucky havası da almıyor değildi tabi insan.Ama bu sefer ki bir bebek ya da oyuncak değil bu sefer ki bir robot.O yüzden bilim kurgu filmi gibi kalıyor ya zaten film.Yapay zekaların tozutup kendi iradesini kazandığı filmler bence fantastik olanlardan daha korkutucu çünkü yakın gelecekte olma ihtimali olan bir şey o yüzden her zaman dediğim gibi insan da olsa nesne de olsa robotta olsa her şeyin herkesin duyguları ve ruhu vardır o yüzden nazik ve iyi davranın :)

Gemma, yakın zamanda yetim kalmış olan yeğeni Cady'e destek olması ve arkadaşlık etmesi için bir robot tasarlar. Ancak küçük kız ile duygusal olarak bağ kurmaya programlanmış insansı robot, programlaması fazla iyi işlediği için yeni arkadaşı konusunda aşırı korumacı bir hale gelir. Bu korkutucu bağlanma durumu pek çok tehlikeyi de beraberinde getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...