18 Şubat 2023 Cumartesi

Kore Dizisi : The Interest Of Love

Herkese merhabalar efenim,

 Baş rolünde sırf çok sevdiğim bir oyuncu olan Moon Ga Young var diye izlediğim bir diziden bahsedicem bugün size.Yanlış anlaşılmalar ve dram ağırlıklı sakin bir dizi ve ben şu sıra Moon Ga Young'un dizi seçimlerini pek beğenmiyorum açıkçası.Kendisine bence daha deli dolu kadın tiplemeleri daha çok yakışıyor.Bu tarz dizileri genelde izlemeyi pek sevmiyorum atlaya atlaya falan izliyorum açıkçası ama şu sıra romantik komedi tarzında pek bi dizi olmadığı ve kafamı dağıtmak içinde en çok Kore dizisi izlediğim için mecburen bu dizilere de bakıyorum.

"The Interest of Love", 99. yılını kutlayan Nara Bank'ın Yeongpo şubesinde çalışan Ha Sang Soo, Ahn Soo Young, Park Mi Kyung ve Jung Jong Hyun arasında geçen ofis romantizmini anlatmaktadır. Farklı ilgi alanlarına sahip bu dört kişi birbirleriye tanıştıktan sonra aşkın gerçek anlamını öğrenir.


1 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...