19 Şubat 2023 Pazar

Fantastik Film : Rüyanda Görürsün

 Herkese merhabalar efenim,

Dün akşam kafa dağıtmak için bir şeyler bakarken geçenlerde kuzenimin bu filmden bahsettiğini hatırladım uzun zamandır Amazon Prime ' a da girip bakmıyordum ne var ne yok diye.Bu filmin senaryosunu ben daha önceden düşünmüştüm desem biliyorum biraz klişe olucak ama resmen aynısını kafamda tasarlamıştım izleyince gerçekten çok şaşırdım demek ki benim düşündüğüm şeyleri senaristler de düşünüyormuş bunu anlamış oldum.Buna benzer bi film ya da diziyi izlediğimi de hiç hatırlamıyorum açıkçası bana referans olabilecek o yüzden bi bakımdan orijinal olduğunu da söyleyebilirim.Sadece oyuncu seçimini beğenmediğim Murat Boz'un hala oyunculuk kabileyetinin çok da olmadığını düşünüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...