2 Şubat 2023 Perşembe

Kore Dizisi : Island

 Herkese merhabalar efenim,

En son The Fiery Priest te izlediğimiz Kim Nam Gil , Love Is for Suckers da izlediğimiz Lee Da Heeve True Beauty de izlediğimiz Cha Eun Woo 'ün baş rollerinde olduğu güncel biten Kore dizisi Island dan bahsetmek istiyorum bugün dizi postunda sizlere.Planlarımızın hepsi iptal oldu Akdağ'da,termal otelde hepsi ... Durum bu olunca bana da evde kalıp izleyemediğim Kore dizilerini izleyip yatağımda pineklemek kaldı.Başka bahara artık planlar ...

Dizinin 1.sezonuydu bu sanırım yeni sezon Şubat'ın 24'ü gibi gelecekmiş diye bir duyum aldım.İzler miyim bilemiyorum aslında fantastik ve bol aksiyonlu bir yapım ama beni öyle aman aman da sarmadı şu sıralar pek güzel Kore dizisi olmadığı için canımda Kore dizisi izlemek istediğinden kısacası mecburiyetten izledim.Ayrıca dizinin kadrosu da felfena bence izlemek içinde ayrı bir sebepte oyuncu kadrosu :)

Aynı adı taşıyan bir webtoon'a dayanan dizi, dünyayı yok etmeye çalışan kötü ruhlarla savaşmak kaderlerinde olan insanların hüzünlü ve tuhaf yolculuğunu konu almaktadır. Daehan Grubunun tek varisi olan Won Mi-Ho neden olduğu büyük bir sorun nedeniyle babası tarafından Jeju Adası’na gönderilir. Burada, karıştığı bir olaydan sonra yaşayanların dünyasına sıkışıp kalmış hayaletler onu hedef alır. Gizemli bir hayalet avcısı (Kim Nam-Gil) ise onu korumaya çalışır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...