14 Şubat 2023 Salı

Kore Dizisi : Love to Hate You

 Herkese merhabalar efenim,

Bu hafta okullar olmadığı için her gün sabahtan deneme yapacağız öğrencilere o yüzden sabahtan akşama kadar yoğun bir şekilde çalışıyor olacağım için postlar akşama kaldı.Geçen hafta çok kötü geçtiği için kafamı dağıtacak beni bir nebze de olsa güldürecek bir şeylere ihtiyacım olduğunu düşünürken uzun bir zamandan sonra adam akıllı beni saran bir romantik komedi dizisi buldum Netflix de ve aşırı bi zevkle izledim.İzlerken bana biraz Secret Garden havası da vermedi değil hani.Bu arada oyuncuları da hiç tanımıyorum ama baş roldeki adama Yoo Yeo ya bayıldım.Hyun Bin ile Ok Taecyeon karışımı bir adamdı havasına,civasına bayıldım adamın bence bu dizinden sonra daha çok başka dizilerde baş rolde görürüz.

Dizi, erkeklere karşı kaybetmekten nefret eden bir kadının ve kadınlara asla güvenmeyen bir erkeğin arasında geçen aşkı konu almaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...