14 Mart 2023 Salı

Dram Filmi : İyi Adamın 10 Günü

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra yine eski depresyon hallerime dönmüş gibi hissediyorum kendimi.Enerjim yok hiç bir şey yapmaya.Gerçek hayatta ki Kore dizisi de bitti ve bir rüyadan uyanmış gibiyim yine.İçimdeki kocaman boşluk yine olduğu yerde öyle duruyor sadece bir süre onu görmezden gelmeye alışmış gibiydim.Mart benim en sevmediğim aydır.Hep soğuk ve karanlık geçer bu Marttan da farklı bir şey beklemedim zaten.Biran önce benim ayın Nisan gelsin ilkbahar gelsin belki bir nebze olsun aydınlar içim.Şu sıralar filmin afişinde ki Nejat İşler gibi elimde kahve boş boş bakıyorum bir şeylere hiç bir şey düşünmeden içimde yıpranmışlık ve koca koca hayalkırıklıkları ...

Bu film Netflix e yeni geldi yerli yapım olduğu ve adamla kadın arasındaki yaş farkı da bir güzel Twitter da eleştirildiği için izledim hemen.Yaşlı yaşlı adamların yanına tazecik çiçek kızlar cidden hiç olmuyormuş bunu bir kez daha görmüş olduk.Bazen iyi adam olmakta iyi kadın olmakta yetmiyormuş.Nejat İşleri de hiç sevmem bu arada atlaya atlaya izledim zaten filmi de çok da bir şey anlamadım o da bana çok bir şey anlatmak istemedi ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...