1 Mart 2023 Çarşamba

Kore Dizisi : Crash Course In Romance

 Herkese merhabalar efenim, 

Şu 1 haftadır Kore dizisi,kitap okumak falan hiç bir şey yapmıyorum.Çünkü bizzat yaşamaya başladım Kore dizisini :) Bence siz anladınız benim ne demek istediğimi.Nazar değer diye çok fazla bahsetmek istemiyorum ama içimde de kalsın istemiyorum sizinle her şeyimi paylaştım bu zamana kadar.Böyle şeyler yaşamayalı nereden baksanız 3 yıl oldu.Bu aralar biraz böyleyim :) Buralardan da biraz uzak kalabilirim bilginiz olsun.

Bu diziye de zamanında başladım oyuncu kadrosunu beni biraz çeker gibi oldu ama baş rolleri hiç yakıştıramadım kadın adama fazla yaşlı düşüyor ayrıca dizide ki halleri de bana kimyasal açıdan hiç uygun gelmedi.Gerçi şu sıra Kore dizilerinde yine romantik komedi kıtlığı var o bakımdan düşünüldüğü zaman bu dizi şu zamanda nimet denebilir.Ayrıca öğretmen ve dershane temalı olması da bende olumlu bir etki bıraktı diziye karşı ama 9.bölümde kaldım daha da izleyesim yok açıkçası araya zaman girince beni biraz soğuttu.

Dizi, garnitür dükkanı sahibi Nam Haeng-Sun (Jeon Do-Yeo) ile popüler matematik hocası Choi Chi-Yeol (Jung Kyoung-Ho) arasında geçen romantik ilişkiyi anlatmaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...