16 Mart 2023 Perşembe

Korku Filmi : Re/Member

 Herkese merhabalar efenim,

Ben yine döndüm dolaştım ve hasta oldum.İş yerinde çocuklar da öğretmenler de teker teker hasta olmaya başlayınca çemberin bana da döneceğini tahmin etmek çok zor olmadı elbette kurbanlık koyun gibi oturup bekledim ne zaman hasta olurum diye.Dün,bugün ve yarın için izin aldım doğal,yapay bir şekilde iyileşmeye çabalıyorum.Boğazım kötü bir de burun akıntım var.Halsizlik çok fazla yok ama çok nadir vücuduma iğneler batıyormuş hissiyatı oluyor.3 gün yatağımda kitabımla bilgisayarımla yiyerek içerek ve bol bol uyuyarak geçiricem cumartesi de işe başlarım inşallah eğer daha kötü seyretmezse hastalığım.

Dün Netflix de izlediğim korku filmden bahsetmek istiyorum size.Japon korku filmlerini çok seviyorum biliyorsunuz ki denk geldikçe izlerim.Daha önce aynı isme benzer bi dizi izlemiştim ama onun filmi falan sandım ama alakası yokmuş.Sanki bir çok film konusunun birleştirilmiş hali gibiydi.Aynı günü tekrar yaşama,ceset parçaları birleştirme,lanet,bir çok kişinin belli bir alanda toplanıp bir canavar tarafından öldürülmesi ... Bu konuların birleşiminde izlemesi keyifli ve hızlı bir filmdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...