14 Haziran 2023 Çarşamba

Bilim Kurgu Filmi : Infinity Pool

 Herkese merhabalar efenim,

Mia Goth ah benim manyak filmler prensesim :) Bu kadına ve oynadığı her filme bayılıyorum ! Çok şükür bu filmini de anlamadık :D Kızın oynadığı filmler öyle filmler ki hem hayranlıkla "ne oluyor lan şuan ne izliyorum ben " diye düşünüyorum hem sahnelerin manyaklıklarına şaşırıyorum hem imgelemleri anlayıp çözmeye çalışıyorum hem de final sahnesinden hiç bir şey anlamıyorum.Evet en sevdiğim film tarzı tam olarak bu tarz oluyor :D Bu arada Mia Goth ile birlikte baş rolde Bill Skarsgård'ın abisi Alexander Skarsgard oynuyor.Skarsgardlar ailecek taşlar galiba.Sarışınları çok da beğenmiyor olmama rağmen Skarsgard ailesini acayip beğeniyorum :D Bill zaten It filminden beri benim kınalı yarim bir de abisi eklendi haramimize :D 

Film, zengin bir çift olan James ve Em Foster'ın ücra bir adadaki tatil beldesinde kaçışlarını konu alıyor. Bir yazar olarak James, ikinci kitabı için ilham kaynağı aradı, ancak tatil beldesinde yanlışlıkla ilk kitabının büyük hayranları olan başka bir çifte rastladı. James ve Em'i tesisin dışında bir günlük geziye davet ederler, o da bunu kabul eder, ancak Em isteksizdir. Trajik bir kazanın ardından James, tutuklanması için bir emirle kapısına vuran memurlar tarafından uyandırılır. Orada işlenen suçların ölümle cezalandırılabileceği söylenir, bu cezadan ancak "büyük miktarda para" ödeyerek kurtulabilir. Görünürde başka seçeneği olmayan James, vücudunun gerçeğe yakın bir klonunu yaratacak bir prosedür için ödeme yapmayı kabul eder. Klon, hükümlü infazı sırasında yerini alacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...