7 Haziran 2023 Çarşamba

Türk Dizisi : Ayak İşleri

 Herkese merhabalar efenim,

Gibi dizisinden sonra ikili kişilerin bir takım maceralara atıldığı absürd komedi tarzında diziler çoğalmaya başladı.Bu dizi de Gain platformunda yayınlanan ve kardeşimin öneri üzerine beraber izlediğimiz bir dizi.Pazartesi gübü izin günümdü ve Samsun'u sel aldı evet Haziran ayında sel aldı buraları bir türlü yaz gelmiyor :(  Biz de dışarı çıkamadığımız için bütün günü evde birlikte geçirdik önce oyun oynadık yemek yedik sonra bu diziye sardık ve bir günde 1.sezonu bitirdik.Çağlar Çorumlu benim Güldür Güldür programından beri çok güldüğüm ve sevdiğim bir oyuncu diğer oyuncuyu da isim olarak tanımasam da yüz olarak dizilerde görmüştüm daha önce.Muhteşem bir ikili oluşturan bu ikili bir patronun ayak işlerine yani pis işlerine bakıyor.Absürd komedi olduğu kadar aksiyon sahneleri de çok iyi çekilmiş bir dizi.Yönetmeni Caner Özyurtlu.Kendisini Elveda Rumeli dizisinden beri tanırım ve kardeşimle birlikte çok severiz bu işinde yönetmeni olunca daha bi sevdik.Her bölüm 20 dk kadar sürüyor ve tam dizi tadında birbiri ile alakalı ve devamı olan bölümler Gibi dizisi gibi alakasız değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...