16 Haziran 2023 Cuma

Türk Dizisi : Arayış

 Herkese merhabalar efenim,

Disney'e düştüğü anda radarıma girip bi oturuşta 6 bölümünü izleyip bitirdiğim Midsummer filminin havasını aldığım ama sonradan başka yerlere evrilen yerli bir dizi olan "Arayış" dan bahsedicem bugün sizlere.Baş rollerinde Mehmet Günsür ve Aslı Enver var.Aslı'yı zaten çok beğeniyorum ve genelde oynadığı yapımları kaçırmam aynı şekilde Mehmet Günsür 'u da.Adam gelmiş 48 yaşına hala taş gibi mahşallah ya insan sırf onun için bile izler yani diziyi.Sakin ses yonu saçları,gözleri ve baklavaları ile pek şahaneydi bu dizide de gözümüz gönlümüz açıldı efenim :D İşin içinde tarikat falan varsa işler baya bi civcivleniyor bu tarz işler beni daha da heyecanlandırıyor açıkçası daha çok gerilim ve korku odaklı bir şeyler bekledim bu yapımdan ama daha çok dram benzeri bir yapım olmuş hatta çoğu yerde 
Zeytin Ağacı dizisinide anımsattı diyebilirim öyle bi final yaptılar ki 2.sezon gelecek diye yorumladım sanırım kafada kalan bazı soru işaretlerini 2.sezonda giderecekler gibi görünüyor.

Metropol hayatına sıkışmış, hasta, mutsuz ve yolunu kaybetmiş bir ruh olan Nisan, beraber katıldıkları bir şifa seansının ardından ortadan kaybolan arkadaşının izini sürerken şaibeli bir tarikata ulaşır.

2 yorum:

  1. nerdeyse her gece bir yabancı dizi bitiriyorum, yerli diziler çok sıkıcı geliyor artık :)

    YanıtlaSil
  2. Diziyle alakalı ilk yorumu Murat Soner'den dinlemiştim. Konusuna oradan hakimim biraz. Beni pek sarmaz gibi gelmişti bana.

    YanıtlaSil

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...