18 Mart 2024 Pazartesi

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim,

Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izledim.Lindsay Lohan benim çocukluk aşkım.Kendisini bu tarz romantik filmlerde izlemeyi çok seviyorum bi ara biliyorsunuz ki uyuşturucu olayları yüzünden piyasadan kaybolmuştu umarım bunlardan temizlendi ve piyasaya tekrardan geri döndü.Onun bu yeni yapımlarını izleyince çocukluğuma dönmüş gibi hissediyorum :)

Maddie'nin (Lindsay Lohan) hayatının aşkı en yakın arkadaşı ile nişanlanınca, İrlanda'daki düğünlerinde nedime olmak için hislerini bir yana koyar.



1 yorum:

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...