25 Mart 2024 Pazartesi

İngiliz Dizisi : The Three-Body Problem

 Herkese merhabalar efenim,

3 gün önce kız kardeşim İstanbuldan bizi ziyaret için geldi onun birlikte olduğum için zaman çok çabuk geçti ve çok da bir şeyler yapamadım.O gelmeden önce Netflix'e yeni gelmiş olan 8 bölümlük bu diziyi bitirdim.Aslında Çinli bir adamın romanından uyarlanan bir dizi ve Çinde de dizi olarak uyarlanmış daha sonrasında sanırım yayın haklarını Netflix almış ve Game Of Thrones'un yapımcısı ile anlaşıp yeniden çekmişler.Dizi çok havada kalan bir yerde bitti o yüzden 2.sezonunun geleceğini düşünüyorum.Dizinin konusuna çok da bakmamıştım açıkçası fragmanını izledim ve simülasyon gibi bir oyunun içinde insanların ışınlandığı yerler dikkatimi çekti.Bende oyun seven biri olarak merakla açtım izledim dizinin ilk 4 bölümü falan baya gizemli ve heyecanlı giderken geri kalan 4 bölümünü biraz atlaya atlaya tamamladım diyebilirim.Bol bol fizik,bilim,teoriler ve uzaylılar görüyoruz dizide bu temayı seven insanların bakması gerek bu diziye.

1960'larda Çin'de alınan önemli bir karar, uzay ve zamanda yankılanarak, günümüzde bir grup bilim insanını tarihin en büyük tehdidiyle yüzleşmeye zorlar. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...