4 Mart 2024 Pazartesi

Kitap - Afili Hafiye Murat Menteş

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar yine fena salgın var okullarda her yerde ! Bende nasibimi aldım elbette 3-4 gündür yatak döşek yatıyorum şu anda hafif iyileşir gibiyim inşallah daha kötüye gitmeden atlatırım.Hasta olduğumda genelde çok uyur ve çok kitap okurum.O arada bu kitabı da bitirmiş oldum.Murat Menteş benim çok sevdiğim yazarlardan biri ne yazdıysa alır mutlaka okurum hayranım kendisine üslubuna,zekasına her şeyine.Bu kitapta yine bol absürdlük ve tuhaf olaylar silsilesi içeren akıcı bir kitaptı.Diğer kitaplarına da bol bol göndermeler yapmıştı ayrıca tabi ki yine bol bol da sosyolojik göndermeler vardı tabiki anlayana !

Kusursuz cinayet işle sonsuz aşkı bul!

Alp Laçin O, Kayıp Şahıslar Bürosu’nda komiser.

Gizli görevdeyken, cazibeli bir kadına rastlar. Küçük bir maymun, kadının fotoğrafını çeker. Eski ‘hacker’ Merih Kızıl’a göre, kadın dünyadaki 1 milyar 800 milyon kameranın hiçbirine yakalanmamıştır:

“Komiserim, bu kadın dünyada var değil!” Namevcut Hatun’dan Alp’e aşk mektupları, hediyeler gelir. Derbeder dedektif, acayip belalardan kurtulup, meçhul sevgiliyi bulabilecek midir?..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...