Ana içeriğe atla

Dram Film - Mother !

Herkese merhabalar efenim ...

Eğer bugün pazar sineması yapmak istiyorsanız bu filmi önerebilirim.Sıkı bir Jennifer Lawrence takipçisi olduğumu söylemiş miydim daha önce ? Gerçi izlemediğim çok az filmi kaldı herhalde :D Yeni filmi "Kızıl Serçe" internete düşene kadar izlemediğim Mother filmi ile idare edicem.Kadının hiç dandik ya da ölesine rol almak için rol aldığı bir film görmedim.Bu da en az diğer filmleri kadar kaliteli bir filmdi.Bol bol metaforların hava da uçuştuğu bir film.Seyircileri ikiye bölen bir film.Bir kısım filmden nefret etmiş çünkü ya bir şey anlamamışlar ya da dine ve Tanrı olgusuna sıkı bir eleştiri olduğu için.Sevenler ise biraz daha geniş bir pencereden bakanlar.Ben sevenler tarafındayım.Tam bir sanat filmi olmuş bence.İçine alan atmosferi,çekimleri ve oyunculukları ile bence gerçekten iyiydi.Filmi izleyip anlamayanlar için küçük bir spoiler :


Javier Bardem =tanrı
jennifer Lawrence=doğa ana
Ev = Dünya
Ed Harris=Adem
Michelle Pfeiffer =Havva
Iki kardeş =abel ve kain
Özel taş=elma / Yaratılış Tohumları
Şair Yeni kitap=İncil
Anne ve Şair Bebeği =Isa mesih
Şairin hayranları=insanoğlu
Polis ve asker=dunyada olan savaşlar
Çocuğun ölümü ve halk tarafından yenilmesi= insalar peygamberlerini oldurmesi
Depoda ateş ve kan=cehennem
Jennifer Lawrence evi yok etmesi=doğanın insana karşi kazanmasi
Jennifer Lawrence yerine başkasi uyanmasi=ölümden sonra tekrar yaşamak ve tanrı yarattığı başka dunya


anne! : Afis

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…