Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ağustos, 2018 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Dram Filmi : Silenced

Herkese merhabalar efenim ...

Neden Gong Yoo Oppa Kore'nin en iyi ve değerli oyuncusudur bu filmle bir kez daha anlamış bulunuyoruz.Filmi izlerken başından sonuna kadar ağladım hem de yüreğim acıyarak ÇÜNKÜ BU OLAYLAR GERÇEK VE AYNISI TÜRKİYE'DE DE KISA BİR SÜRE ÖNCE OLDU VE HALA DÜNYANIN HER YERİNDE OLMAYA DEVAM EDİYOR !

Gong Yoo'nun eline askerlik sırasında Sessizlik adlı bir kitap geçiyor,bu kitaptan çok etkilenip askerliği bittikten sonra bu kitabın yazarını buluyor ve bunun filmini çekiyorlar,film gösterime girdikten sonra 5 milyona yakın izleniyor ve Kore ayaklanıyor tekrar açılan davalarla yeni şahitler ve eski mezunların şahitllikleriyle adalet geçte olsa yerini buluyor.Kore de ki yasalara göre 13 yaşının altındaki çocuklara cinsel istismarda eğer aile ile uzlaşmaya varılırsa dava düşüyor.Eh para her kapıyı açıyor elbette.Film ile birlikte bir çok kişinin hayatı değişmiş resmen.Dava yeniden savcılık tarafından açılmış ve bu olaydan sonra bu yasa değiştirilmiş artık…

YouTube - Vlog 22 : Sığacık / Club Atlantis Resort Hotel

Korku Filmi : Siccin 5

Herkese merhabalar efenim ...

Siccin Serisinden daha önce bahsetmiştim.Kardeşimle birlikte her türlü "korku" temasının bağımlısıyız.Yabancı korku filmleri kadar yerli korku filmlerine de ağırlık vermeye başladık. Siccin serisi de bunlardan ilki oldu.Yeni filmi oldukça iddalı geldi ama ben açıkçası diğer serilerinden çok farklı daha doğrusu gelişmiş bulmadım.Bir kaç sahnesi dışında aynı klişeler,konular ve abartılı hatta çoğu yerde gereksiz olan müzikler ya da ses efektleri.Bence biz de korku filmleri konusunda oldukça potansiyel var ama biraz daha inandırıcılığı arttırmamız gerekiyor bence :) Bu arada ilk defa bir korku filmini sinema da izledim bence en az aksiyon izlemek kadar eğlenceliymiş korku filmin de sinema da izlemek :)

Siccin 5, yıllar önce yapılan ayin sonrası hayatları kabusa dönen ailenin hikayesini anlatıyor. Hale, ailesiyle birlikte Nevşehir'deki tarihi bir evde yaşayan 12 yaşındaki genç bir kızdır. Değişik görünümü ve tuhaf davranışları sebebiyle insanlar…

Müzik : Ariana Grande - God is a woman

Herkese merhabalar efenim ...



Bugün işlerimi yoluna koymakla meşguldüm yarın ki tatilimden sonra artık (sanırım) çalışma hayatıma başlayacağım.Çalışıyorum diye buraları boş bırakmak olmaz tabi ki elbette sizlerle paylaşacağım daha zilyon tane şey var.Bugün yorucu bir gün olduğu için güzel bir şarkıyla güne veda etmek istedim.Şarkının adını duyduğum anda "Aha ortalık karışır" dedim içimden zaten sözleri de ortalığı karıştırıcak cinsten derken Allahh klip bir geldi pir geldi :D Olaylar olaylar :D Hayatımda böyle bir feminizm mafifestosu görmedim :D Klipte gerçekten çok fazla mesaj var , mesajları klibi izledikten sonra şurdan okuyabilirsiniz :



https://onedio.com/haber/ariana-grande-nin-olay-yaratan-yeni-klibi-god-is-a-woman-in-icerdigi-18-gonderme-831956



Bunların dışında Ariana'nın sesini gerçekten çok iyi ve dinlendirici buluyorum o yüzden şarkıyı da çok sevdim :)








Biyografi Filmi : The Imitation Game

Herkese merhabalar efenim ...

"Ben bunu neden bu zaman kadar izlememişim?" dedirten bir film var bugün film postumuzda.Ben tam bir Benedick Cumberbatch hastasıyım.Adamın izlenmedik tek bir şeyini bile bırakmak istemiyorum.Bu kadar iyi bir film nasıl olurda benim radarımdan kaçmış olur ? Sanırım matematikten nefret ettiğim zamanlarda çıkmışsa erteledikçe erteledim bu filmi.Artık matematikle bir işimin kalmadığı bu zamanlarda tarafsız bir gözle izleyebildim nihayet.Şimdi ki zamanımızın bilgisayarlarının temelini atan matematik profesörü olan Alan Turing'in hayatı anlatılmış bu filmde. Tesla gibi zamanını değiştiren dehalardan.Filmin diyalogları,sahneler,oyunculuklar her bir şey enfes mutlaka hatta şiddetle tavsiyemdir :)

Türkçe çevirisiyle Yapay Oyun filmi 2.Dünya Savaşı’nın tüm acımasızlığıyla sürdüğü ve birçok cephede aynı anda savaşmak zorunda kalan İngilizler’in, İngiliz İstihbaratı vasıtasıyla çözmeye çalıştığı, bu konuda yüzlerce kişi çalıştırdığı ancak bir türlü baş…

Gerilim Filmi : In Darkness

Herkese merhabalar efenim ...

Game Of Thrones dizisiyle tanıdığımız Natalie Dormer,Tau filmi ile hafızama kazınan Ed Skrein ve hem modellik hem de oyunculuğuyle kendinden sıkça söz ettiren Emily Ratajkowski var başrollerde.Eh kadro bu olunca öncelikle gözlere hitap eden bir film oldu bunun dışında aksiyon ve gerilim sahneleriyle de akla hitap ederken en sonda da gizeme hitap etmiş oldu.Bence izlemesi güzel merak ettiren bir filmdi o yüzden izlerken sıkılmadım ve atlamadım :D

Sofia görme engelli bir piyanisttir... Bir gün evinin üst katında meydana gelen bir arbedeyi işitir ve sonraki gün üst komşusu Veronique'in öldüğünü öğrenir. Bu istemsiz tanıklık onu Londra'nın suçlarla dolu yeraltı dünyasına doğru karanlık bir yola götürür. Veronique'in babası Milos Radic, Londra'da siyasi koruma altında yaşayan ve Bosna Savaşı esnasında soykırım eylemleri yapmakla suçlanan bir Sırp işadamı ve savaş suçlusudur. Radic ile iletişime geçerek başladığı cevap arama yolculuğu, Sofia'…

Müzik : The Cardigans - Lovefool

Herkese merhabalar efenim !
Uzun zamandır Müzik postu yapmıyorduk.Şu sıra eski şarkılara takmış durumdayım.Aklıma ara ara bazı melodiler geliyor ama kim söylüyor hangi şarkıydı pek hatırlamıyorum.Şarkının sözlerini nihayet hatırlayınca şarkıyı bulmam daha kolay oldu ve bu yumuşak içimli kahve gibi olan şarkıyı yıllar sonra yeniden dinlemeye başladım buraya bi bırakayım belki siz de dinlersiniz dedim :)

Film Serisi : Pitch Perfect

Herkese merhabalar efenim ...

Bayramın son günlerinde şöyle eğlenceli bir film serisi yayınlayayım istedim.Müzikal benim çok sevdiğim bir tür değildir aslında genelde atlaya atlaya izlerim ama nedense bu seriyi çok sevdim çünkü bence her şeyden önce inanılmaz bir emek var.Acapella türü bence türler içinde en zor olan ve en emek isteyen müzik türü.Yeni yeni ünlü olmaya başladı ve bu müzik türünü baz alan harika bir yapım yapmışlar. Anna Kendrick'i de çok severim ve bu seriler de baş rol kendisi. Kafa dağıtmak ve eğlenceli hem komik,hem romantik hem de müzik ve dansın iç içe olduğu yapımlar izlemek istiyorsanız bence bu seri ideal :)


Beca (Anna Kendrick) karşısındaki insanın ağzından çıkan sözleri dinlemek yerine kulaklıklarından çıkan sesi dinlemeyi tercih bir kızdır. Yeni okuluna vardığında, kendisini ortak noktaları birlikteyken güzel şarkı söylediklerini düşünen kaba kızların, tatlı kızların ve tuhaf kızların arasında bulur. Beca bu vokal grubunu sıradan düzenlemelerinin ve müke…

Dram Filmi : Adrift

Herkese merhabalar efenim ...

Bayramda film serüveni tam gaz devam ediyor ! Gerçek bir hayat hikayesi ve 2 sevdiğim baş rol bir filmde buluşunca dram filmi de olsa izlemeden geçmeyeyim dedim.Açıkçası biraz orta buldum filmi.Çünkü bir yerden sonra sürekli tekrar eder oldu gerçi gerçek hayattan alındığı için çok fazla değiştirememişlerdir elbette ama olayları anlatma biçimleri bana biraz durağan geldi o duyguyu çok fazla geçiremediler yani bana ama en sonunda 1-2 damla gözyaşı da dökmedim değil hani :) "Sen de ne çelişkili konuştun be ! " diyeceksiniz evet yani demek istiyorum ki film iyi güzel ama siz yine de çokta şey etmeyin :)

Yaşanmış bir hikayeden sinemaya aktarılan Adrift, tanıştıktan kısa süre sonra birbirlerine aşık olan ve hayatlarının macerasına doğru yelken açan 2 insanı konu alıyor. Hevesli denizciler okyanusa açılırlar ama yolculukları doğrudan, tarihte görülmüş en büyük kasırga felaketlerinden birine doğru olacaktır. Kasırganın ardından kendine gelen Tami (Shail…

Kitap - Uçurtma Avcısı Halit Hüseyni

Herkese merhabalar efenim ...

Resmen kitap 3 haftadır elimde sürünüp duruyordu.Denize gitmeden gitmeye okur olmuştum ama nihayet Urla ya gidişimizde bitirdim.Aslında öyle elimde sürüklenecek bir kitapta değil oldukça akıcı ve bir çok sayfasını gözyaşlarım yüzünden  ıslattığım bir kitap oldu."Sen bu kitabı okumadın mı daha?" diyenler olacaktır.EVET OKUMADIM ! Daha doğrusu okuyamadım çünkü bu kitap tam da benim üniversiteye giriş sınavım döneminde çıktı ve baya da bi popi oldu,çok satanlardan düşmedi hatta sanırım filmi de çıktı.Neyse siz zaten biliyorsunuzdur.Kardeşim almasa daha da okuyacağım yoktu ya bu kitabı neyse :/ Çünkü açıkçası kitap hakkında o kadar çok spoiler yedim ki okumuş gibi sayıp durdum kısaca kandırdım kendimi :)

Kitaptan biraz kendi fikrimce bahsecek olursam : İyi ki bu topraklarda doğmuşum deyip şükrettirdi.Savaş Allah göstermesin ve yaşatmasın dünyanın en zor şeyi.Hele de toprakların dini bir taraflarından anlayıp Müslümanlığı çok farklı anlayan ve yaşaya…

YouTube - VLOG 21 : İzmir / Urla

Fantastik Film : Down A Dark Hall

Herkese merhabalar efenim ...

Efenim herkese öncelikle iyi bayramlar ! Dün bayramın ilk günü olduğundan malumunuz meşguldüm.Bugün bayramda evde olacaklar ve film falan izlemek isteyenler için bir önerim olacak.Özellikle bayramlarda Fantastik ya da Animasyon film izlemeyi ben ayrı severim.Baş rolünde A.Robb ve U.Thurman'nın olduğu bu film aslında daha çok Korku Fantastik diyebilirim.Film isminden de anlaşılacağı gibi daha çok karanlıkta geçiyor.Değişik bir konusu var.Asıl konuyu spoiler olacağı için vermedim ama bana ben filmi genel olarak sevdim,tavsiyemdir :)

Yönetmen:  Rodrigo Cortés
Ülke:  ABD
Tür:  Dram, Fantastik, Korku
IMDB:  5,6
Vizyon Tarihi:  1 Ağustos 2018
Süre:  96 Dakika

Katherine 'Kit' Gordy sorunlu davranışları olan genç bir kızdır. Bu sebeple de özel bir yatılı okul olan Blackwood Okulu'na kaydı yaptırılır. Bu gizemli okul eksantrik müdüre Madam Duret tarafından yönetilmektedir. Okulun labirent vari koridorlarında yollarını bulmaya çalışan Kit ve sınıf a…

Romantik Film : The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film postumuzda narin,kitap severleri de beyaz perde de buluşturan ilginç bir ismi olan film var.İsminin Türkçe karşılığı : Edebiyat ve Patates Turtası Derneği olarak verilmiş.Evet filmin isminin neden bu kadar uzun ve değişik olduğunu elbette filmi izleyince anlayacaksınız :) Dediğim gibi naif,hoş bir dönem filmi.Bu tarz sevenlere tavsiyemdir :)

Özgür ruhlu bir yazar olan Juliet, yeni kitabı için hazırlık sürecindedir. Bir gün 2. Dünya Savaşı'n da Nazi işgali altındaki Guernsey adasında yaşayan bir grup insanın kurduğu Guernsey Edebiyat ve Patates Turtası Derneği'nin üyesi olan Dawsey'den bir mektup alır. Mektupta yazılanlardan oldukça etkilenen Juliet, kulübü ve üyelerini merak etmeye başlar. Kulübün ve halkın yaşadıklarının yeni kitabı için harika bir konu olabileceğini düşünen genç yazar, adaya gitmeye karar verir. Juliet ilk iş kendisine mektubu yazan çiftçi Dawsey ve kitap kulübünün diğer eksantrik üyeleri ile tanışır. Kulüp üyeler…

Kore Dizisi : Signal

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında aksiyon dizileri hiç benlik değil ama hem Kore de hem de Türkiye de çok beğenilen bir dizi olunca merak edip izledim diziyi.Ayrıca bir çok ödülde aldı.Fantastik ve bilim kurgu ince ince işlenmiş bir senaryo ile birleşince cidden ortaya dedikleri kadar orijinal ve akan bir dizi çıkmış ki beni bile bağladı kendine.Oyuncuların hiç birini tanımıyorum ama Kore de ismi olan ve çokta sağlam yeri olan oyuncularmış.Senarist diziyi güzel ilerletmiş ama bence sonunda batırmış keşke sonunu da güzel bağlayasabilseydi bence yılın dizisi olurdu.

Konusu:
Günümüzde yaşayan bir dedektif ve geçmişte yaşayan bir dedektif telsiz yolu ile iletişim kurarak birlikte uzun zamandır çözülememiş davaları çözerler.

Karakterleri:
Lee Je-Hoon dizide, bir suç profilcisi olan Park Hae-Young karakterini canlandırmaktadır. O, uzun zamandır çözülememiş davalar için kurulan bir soruşturma ekibinde görev yapmaktadır. Onun karakteri, sıcak bir kişiliğe sahiptir ve kendisi de bir polis …

İngiliz Dizisi : Patrick Melrose

Herkese merhabalar efenim ...

Benedict'in askerleriyiz ! En azından kardeşimle ben :) Adamın karısı çolu çocuğu var ama adamı sanki 5 yaşındaymış gibi kucağıma alıp yüzünü mıncır mıncır edesim var ! Ben bu kadar tatlış bir adam görmedim ya :D İngilizvari karizması,İngiliz aksanı,beyfendiliği,örnek bir baba olması,harika oyunculuğu ... Daha ne denebilir ki ? Sırf bu diziyi de baş rolünde oynadığı için izledim.Yoksa pek benlik değil.Aslında dizi tam benlik olması gerek çünkü bir psikolojik dramı anlatıyor.Dizinin içinde yok yok psikolojiye dair.Ama acayip ağır bir dram.Baş roldeki adam tam bir hezeyan ve bunun üstesinde de ancak Benedict gelirdi elbette :) Bu arada Mini dizi o yüzden ağızlara bir barnak bal çalıp elveda ediyor :)

Patrick Melrose, sorunlu ve ilgisiz bir üst sınıf İngiliz ailenin çocuğudur. Berbat bir çocukluktan sonra onun kadar kötü bir yetişkinlik yaşamaktadır. Alkolizm, eroin bağımlılığı derken ilişkilerin ve günlük hayatın getirdiği sıkıntıları vardır.Psikolojik …

Kore Dizisi - Are You Human Too?

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün bir Kore dizisi ile devam ediyoruz.Bu çağın konusu malum artık oyunlarda,dizilerde,filmlerde bilince ulaşmış insansı robotlar oldu. Ee tabi Kore dizi sektörü de bol bol bu konuyu kullanmaya başladı. Seo Kang Joon'u nihayet adam gibi bir dizi de baş rollerde görebildik çünkü hem yetenekli hem yakışıklı çocuk ya yardımcı roller de ya da saçma sapan dizilerde helak olup gidiyordu bu dizi onun için şans oldu bence artık önü açılır. Bu dizi de 2 ayrı karakter canlandırıyor hem bir insansı robotu hem de bir insanı.İkisini ayrı ayrı öyle güzel canlandırmış ki gerçekten robotla insan arasında ki farkı hissettirmiş.

Konusu:
Dizi, bir insanmış gibi davranan bir robot (Seo Kang-Joon) ile onun koruması (Kong Seung-Yeon) etrafında dönmektedir. Nam Shin geçirdiği bir kaza sonrasında komaya girer. Annesi (Kim Sung-Ryoung) beyin bilimi ve yapay zeka üzerinde uzmandır. Ürettiği Nam Shin gibi görünen robotu onun yerine geçirir.

Karakterleri:
Seo Kang-Joon dizide insa…

Gerilim Filmi : Escape Room

Herkese merhabalar efenim ...

Korku oyunlarından ilham alınarak yapılan "Korku Odası" konsepti gerçek hayata döndü ve günümüzde oldukça moda oldu ayrıca yeni bir gelir kaynağı da olmuş oldu bir çok işletme yeri için.Ben de Balıkesir'deyken arkadaşlarımla gitmiştim lanet olsun ki bizim konseptimiz en çok korktuğum şey olan dini konsepti.Yok yatır yok büyü bilmem ne.Ayrıca içerisi zifiri karanlıktı ve sadece 1 kişiye cılız bir fener veriyorlardı ben hiç bir yeri göremediğim için birazcıkta korkudan olduğum yerde pustum kaldım.BEN KORKU FİLMLERİNİN VE OYUNLARININ USTASI BEN ! Evet gerçek hayat hiçte öyle olmuyormuş bir kez daha görmüş oldum.

Filme gelicek olursak ilham belli zaten benim de aklıma gelicek bir senaryoydu.Ama işlenmesi falan biraz vasat kalmış.

 Los Angeles'ta yaşayan 4 genç, korku filmi tutkunu Jeff ve Ben ile kız arkadaşları Jess ve Angie, günümüzün popüler oyunlarından olan kaçış odası oyununa dahil olur. Bir odada kilitli olan arkadaşlar çıkış yolunu z…

Japon Dizisi : Switched

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix'ten güzel bir Japon mini dizisi var bugün postumuzda. Kategorisi Fantastik diyebiliriz.Bu artık klişeleşmiş "ruh değiştirme" olayını güncel olaylardan biri olan "kanlı ay " olayını bağlayıp olayı biraz daha farklı ve mistik bir yere çevirmişler.Bu kanlı ayı benim bir korku filminde kullanılması gibi bir fikrim vardı ama Japonlar her fırsatı değerlendirmiş ve hemen bunu da kullanmışlar.Güzel,akıllı bir kız ve yüzü çirkin,depresyonda hayatı boyunca hep dışlanmış bir kız,tatlış,sıcakkanlı herkes tarafından sevilen bir çocuk ve soğuk,dışardan havalı gözükse de içten içe mutsuz olan bir çocuk.Bu çirkin kızımız bu güzel kızı hayatı boyunca kıskanmıştır ve bir ayin sonucunda onun bedenini ele geçirme fırsatı bulmuştur.

Romantik-Komedi Filmi : How To Lose A Guy In 10 Days ?

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımızda nostalji rüzgarı esmeye devam ediyor.Hep korku,gerilim izleyecek değilim ya biraz da Romantik-Komedi çekti canım ve Türkçe çevirisiyle "Bir erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir?" filmini izledim.Kesin küçükken izlemişimdir de ya hatırlamıyorum ya da anlamamışımdır.Eğlenceli ve aşk dolu bi 2 saat geçirmek istiyorsanız film tavsiyemdir :)

Benjamin, bütün hayatını kadınlar üzerine kuran ve sadece onlarla yaşayan bir çapkındır. Ancak o kadar çapkındır ki, bütün ilişkileri yalnızca birkaç gün devam edebilmektedir. Bir gün patronuyla bir iddiaya girer ve yeni ilişkisinin on günden daha uzun sürebileceğini savunur. Barry, her ne kadar kendisi için çok zor olacaksa da, bu iddiayı bir şekilde kazanmaya kararlıdır. İddia ve macera başlar.

Vizyon tarihi 25 Nisan 2003 (1s 50dk)
Yönetmen Donald Petrie
Oyuncular: Kate Hudson, Matthew McConaughey, Adam Goldberg
Tür Romantik, Komedi
Ülke ABD, Almanya




Gençlik Filmi : Clueless

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film serüvenimizde Nostalji yapımlara gidiyoruz.Meğersem Iggy Azalea'nın o çok beğendiğim klibi Fancy  Clueless'e bir göndermeymiş.Bunu daha yeni anlamış olmam biraz koydu elbette ama neyse :/ Clueless bildiğniz Gossip Girl kızlarının atalarındanmış.Eğer bu tarz açıkça söylemek gerekirse " kız" filmlerini seviyorsanız bu işin atalarına da bir bakın derim.90'lar modasının şimdikinden hiç bir farkı yokmuş.Moda sürekli geriye gidiyor :)

Beverly Hills’in zengin güzeli Cher Horowitz’in etrafındaki insanlar arasında çöpçatanlık yapma maceralarını konu alan alıyor.

Gerilim Filmi : Jacob's Ladder

Herkese merhabalar efenim...

Bugünün film postunda beyni mıncık mıncık eden bir film ile karşınızdayım.Kardeşimle izlediğim için filmin daha başından sonunu söyledi ama işin garip tarafı sadece tahmin etti o da izlememiş daha önce filmi o yüzden "dumur eden finalli filmler" listeme alamam.Esaretin Bedeli filmiyle harika bir oyunculuk sergileyen Tim Robbins baş rolde :)

New York’taki postanede çalışan Jacob Singer’in hayatı gittikçe daha değişik bir hal almaktadır. İlk evliliğine geri dönüşler yaşayan Jacob, ölen oğlunu ve Vietnam’da yaşadıklarını görüp durmaktadır. Yeni eşi onun kendisine gelmesine yardımcı olmaya çalışırken Jacob gerçekle sanrıyı ayıramaz hale gelecek ve peşindeki garip varlıkların nereden ortaya çıktığını araştırmaya başlayacaktır.

Dehsetin Nefesi filmi Jacob adındaki eski bir askerin şehre dönüp normal yaşama ayak uydurmaya çalışırken yaşadığı zorlukları konu alıyor.

Süre: 1s 52dk
Yönetmen: Adrian Lyne
Oyuncular: Tim Robbins, Elizabeth Peña, Danny Aiello

Korku Filmi : The Cabin in the Woods

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film serüvenimize bir Korku filmi ile devam ediyoruz.Aslında çok klişe bir konu,çok klişe bir yapım iken ! senarist mi artık yönetmen mi ne yaptı ne etti bilemiyorum "biz bunun sonuna biraz fantastik ögeler ekleyelim diğer benzeri yapımlarından farklı olsun " düşüncesiyle yola çıkmışlar.Belli ki başarılı da olmuşlar çünkü 1 ödül ve 1 adaylık almışlar.Eğer değişik yapımları seviyorsanız bu filme de bir şans vermelisiniz :)

Yönetmen:  Drew Goddard
Ülke:  ABD
Tür:  Korku, Gizem, Gerilim
IMDB:  7,0
Vizyon Tarihi:  27 Nisan 2012
Süre:  95 Dakika
Ödüller:  1 ödül ve 1 adaylık

Drew Goddard'ın yönettiği ''Dehşet Kapanı'' (The Cabin in the Woods) beş arkadaşın ormanda bir kır evine gitmeleriyle yaşanan kötü olaylara ilişkin klasik bir korku filmi gibi başlıyor.

Ancak her tarafın kan gölüne dönmesinin ardından gençler geleneksel korku filmi tepkileri vermeye başlayınca, kontrol odasındaki bir grup teknisyen, korkan gençlerin her …

Çin Dizisi : A Love So Beautiful

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün bir Çin dizisiyle devam ediyoruz.Uzun zaman olmuştu Çin dizisi izlemeyeli.konu bakımından tamamen Playfull Kiss dizisine benziyor aslında ama onun Çin versiyonu zaten çekildiği için ona çok benzer olan bu diziyi neden tekrardan çekmişler pek anlamadım ama yine de izledim :D Çünkü her versiyonunu her şartta izlerim çünkü acayip çok seviyorum :D Böyle canım sıkıldığı zaman tatlı,minnoş aşk hikayeleri izlemeyi seviyorum :)

Aksiyon Filmi : No Tears for the Dead

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film postumuzda bir Kore filmi var.Aslında konusuna kanıp izlemeye başladım çünkü içerisinde Aksiyon olduğu kadar biraz da Romantizm vardır diyordum ama hiç bir alakası yok hatta filmin afişi noktasına bile gelemedi ikili.Aksiyon yanında tamamen dram yüklü bir filmdi açıkçası benim beklentilerim farklı olduğu için film hakkında hayal kırıklığına uğradım ama eğer bir beklentim olmasaydı ve sadece aksiyon filmi izleme kafasında izleseydim güzel bir film olduğunu söyleyebilirdim.O yüzden konusunu yazmıyorum çünkü ne konusu ne de afişiyle bir alakası var filmin tamamen aksiyon Kore filmi izlemek isteyenler bi bakabilir diyelim :)

Edit : Konusunu merak edenler için :)

Bir kiralık katil olarak çalışan Gon, son aldığı iş sorunsuz bir şekilde giderken birden bire başına kötü bir hadise gelir. Bilmeden küçük bir kızı öldürür ve bunun pişmanlığını çekmeye başlar. Artık bu işi yapmak istemeyen adamı patronu ve adamları rahat bırakmayacak, daha sonra ise peşine…

Gerilim Filmi : Truth Or Dare

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film serimize hepimizin arkadaş grubuyla illa ki oynadığı "Doğruluk mu Cesaret mi?" oyununu gerilim/korku filmine çevirmiş bir yapım var.Happy Death ve Get Out filminin yapımcılarının olması ve başrol de çok sevdiğim kadın oyunculardan biri olan Lucy Hale in olması bu filmi izlemeye itti beni.Konusu bakımından orijinal bir film gibi gelse de bana başlarda bence tam da IMDB puanını hakeden bir film olmuş ben de 10 üzerinden anca 5 verirdim.Çok vasat sayılmaz izlenebilir insanı sıkmıyor bence durağan bir yapısı yok ama öyle aman aman çok müthişte diyemem film için boş vakit filmi gibi :)

Yönetmen:  Jeff Wadlow
Ülke:  ABD
Tür:  Korku, Gerilim
IMDB:  5,0
Vizyon Tarihi:  1 Nisan 2018
Süre:  100 Dakika

Bir grup arkadaş içinde bulundukları tehlikeyi bilmeden bir oyuna dahil olurlar. İlk başta oyunun ciddiyetini kavrayamayan gençler, yaşanan tuhaf rastlantıların üzerinde durmuyor. Fakat içlerinden biri yapacağını iddia ettiği herhangi bir şeyi yap…

Kore Dizisi : My Mister

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun zamandır izlememekte ısrar ettiğim ama daha sonradan dizisiz kalınca mecbur izlediğim ama sonradan yarım bırakmadığım ve adeta su gibi akıp giden bir dram olan Kore dizisinden bahsedicem. Dram pek izleyemiyorum malum beni çok sıkıyor ama bu dizi ... Neredeyse her bölümde beni etkisi altında alıp ağlatmayı başardı hem de içinde gram romantizm olmamasına rağmen ki bu bende nadir görülen bir şey.Bence bu dizinin ne kadar başarılı olduğunun kanıtıdır.IU nun da oyunculuğu çok sorgulanıyor sadece şarkıcı olarak kalması gerektiğine inanıyordu herkes ama bence bu diziyle de oyunculuğunu ispatlamış oldu bir çok kişiye bende başlarda IU 'yu pek sevmesem de yavaş yavaş sevmeye başladım kızı.Baş roldeki adamımız ise Pasta dizisi ile gönlümüze taht kuran Şebb :)


Konusu:
Dizi, farklı jenerasyondaki insanların hayatları ile ilgili farklı değerleri tasvir edecek. 40’lı yaşlardaki bir adamın (Lee Sun-Kyun) hayatındaki zorluklara katlanması ve ondan farklı bir hay…

Suç Filmi : Terminal

Herkese merhabalar efenim ...

Film serüvenimize çıktığından beri çok severek izlediğim ve çok beğendiğim nadir kadın oyunculardan olan Margot Robbie nin başrolde olduğu Terminal filmi var.Açıkçası bu filmi de sırf o var diye izledim yoksa suç temalı filmleri izlemeyi çok fazla sevmem.Başlarda biraz ağır ve karışık ilerlese de sonlara doğru seyirciyi şaşırtmayı beceriyor.

Yönetmen:  Vaughn Stein
Ülke:  İrlanda, İngiltere, Hong Kong, Macaristan, ABD
Tür:  Suç, Dram, Gerilim
IMDB:  5,3
Vizyon Tarihi:  13 Temmuz 2018
Süre:  95 Dakika

Büyümekte olan adı olmayan bir şehrin karanlık merkezinde geçen Terminal, iki farklı hayat süren meraklı bir garsonu, ölümcül bir hastalıkla savaşan bir öğretmeni, şeytani bir görev yerine getiren iki suikastçıyı ve gizemli bir hademeyi konu alıyor. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan, esrarengiz bir suç dehası yüzünden hayatları birbirine giren ekip, ölümcül sonuçlarla karşı karşıya kalıyor.

Fantastik Film : A Cure For Wellness

Herkese merhabalar efenim ...

Siz yatağınızdan usulca kalkıp mükemmel bir "pazar" kahvaltısı yaparken ben trafiğin ortasında 1 saatlik okul yolunu yarım saatte koşup sınava yetişirken buldum.Evet sabah sabah resmen Survivor yaşadım diyebilirim ama Allah tan alan sınavına girmeyi başardım sınav eh geçti diyebilirim sonucu ne olur tabi bilemiyorum hayırlısı olsun diyelim ve bugünün film postu olan Türkçe çevirisiyle "Yaşam Kürü" filmine geçelim.Aslında oldukça tanıdık bir kurguya sahip olduğunu düşündürse de başlarında daha sonradan çok farklı bir kurguya geçti film ve arşivimde "değişik filmler" arasında yerini aldı.Değişik senaryoları sevenler için tavsiyemdir :)

Yönetmen:  Gore Verbinski Ülke:  Almanya, ABD Tür:  Dram, Fantastik, Korku IMDB:  6,4 Vizyon Tarihi:  17 Mart 2017 Süre:  146 Dakika
Hırslı genç bir yöneticiye şirketin CEO'su alma görevi verilir. Mevzubahis CEO İsviçre Alpleri'nin ıssız bir bölgesinde yer alan, huzurlu fakat gizemli bir…

Aksiyon filmi : Unlocked

Herkese merhabalar efenim ...

Film serüvenimize Aksiyon filmi ile devam ediyoruz.Noomi Rapace daha önce ilk defa 7 Yaşam filminde izlemiş ve kadının oyunculuğunu çok beğendiğimi söylemiştim.Bu tarz aksiyon ya da ajanlı filmlere uyan bir karakter olduğunu benden önce Hollywood zaten keşfetmiş :D Film de Orlondo Bloom "güzelliğini" görüyoruz demek isterdim ama artık o eski halinden eser yok şimdi,ızdırap içinde belli ki yorgun şimdi ... Adam çökmüş,iyice yaşlanmış.Miranda Kerr ile ayrılığından sonra adam bir daha toparlanamadı resmen o bakmalara doyamadığımız Orlando gitmiş maalesef bu beni bir tık üzdü :/ Bunlar dışında güzel bir ajan filmiydi bu tarz filmleri sevenlere tavsiyemdir :)


Yönetmen Michael Apted
Oyuncular: Noomi Rapace, Orlando Bloom, Michael Douglas devamı
Tür Gerilim, Casusluk, Aksiyon
Ülke ABD, İngiltere, Çek Cumhuriyeti, İsviçre

Alice Racine CIA için çalışan son derece başarılı bir kadın ajandır. Görevi Londra'da bir MI6 ajanı ile birlikte hareket ederek b…

Kore Dizisi - Undateables

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün Kore dizilerinden devam ediyoruz  ! Nam Min Oppayı nasıl sevdiğimi biliyorsunuzdur artık bence :) Kötü rollerin krallığını yaparken artık Romantik Komedilerde baş rollerde görüyoruz sevgili, Oppamı ! Adam oyunculuğu ile olsun,o çekici karizmatik suratıyla ve değişik bir sevimliliğiyle olsun sonuna kadar haketti.Kore sektörünün Oppamın değerini bilmesi biraz uzun oldu tabi ama adam yaşına rağmen hala taş gibi ! Bu arada kadın oyuncu da benim Kore dizi sektöründe nadir olarak sevdiğim kadın oyunculardan olan Jung Eum Unni :) Bu kadının istinasız her dizisi tuttu bu dizi de tuttu ve güzel gidip en sonunda güzel bir final yaptı elbette kendisi de Romantik Komedi kraliçesi zaten :) İkilinin kimyası oldukça da iyi olunca ortaya şahane bir yapım çıktı bu tarzı severlere tavsiyemdir :)


Konusu:
Dizi, aşkı tamamen çözdüğüne inanan bir adamla (Min Nam-Koong) hayatının merkezini aşk üzerine kurmuş bir kadının (Hwang Jung-Eum) arasındaki romantik hikâyeyi anlatmak…

Fantastik Film : Pan's Labyrinth

Herkese merhabalar efenim ...

Film serüvenimize eskilerden devam ediyoruz.Eskilerden "efsane" olup benim izlemediğim o kadar çok film var ki.Malum yaşım 23 olunca bazı şeyleri sınavlardan,ders çalışmaktan falan zamanında kaçırmış oluyorum bu zamana kadar da ya zamanımın olmadığından ya da unutmuş olduğumdan izleyemiyorum anca anca toparlamaya başlıyoruz bakalım :)

İspanyol filmi olan Pan'nın Labirenti İspanyol iç savaşını ve küçük bir kızın bunca şey içindeki hayal dünyasını görmüş oluyoruz.Gerçi ben hayal dünyası diye yorumladım bir psikolojik danışman olarak ama tabi filmin türünün fantastik olduğunu unutmamak gerek belki de hayal dünyası değildir :)

Ofelia, babasının yanında İspanya faşist iktidarının ve insanların sadistçe davranışlarının gözlemcisi olmuştur. Yalnız bir kız çocuğu olarak büyümek zorunda olan kız, gerçek hayatta bulamadığı mutlu hayatı hayallerinde yaşamaya başlayacaktır. Hayal günü sayesinde yaşamaya çalışan çocuğun bu dünyasını izlerken, savaşın çoc…

Kore Dizisi - What's Wrong With Secretary Kim?

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün postumuza bir Kore dizisi ile devam ediyoruz.Park Seo Joon'u çok severim acayip tatlı,sempatik ve oyunculuk yeteneği oldukça iyi olan bir çok rolünde altında alnının teriyle çıkmaya başarmış bir Oppa :) Sanırım istinasız bütün dizilerini izledim hepsi de tutan yapımlardı.Bu role seçilince netizenler ( Kore de ki fanlar ) Webtoon dan (Kore mangası) uyarlandığı için Webtoon da ki karaktere hiç benzemediği gerekçesiyle adamın üstüne geldiler ama adam asilliğini koruyarak : " Önyargılı yaklaşmayın lütfen , sadece oyunculuğuma odaklanın." diyerek son noktayı koydu.Oppam benim :) Aşırı beyfendi bir adam ya :D Gerçek halini elbette bilemem ama genel tavırları ( basın konferansı,röportajlarındaki hallere bakarak bunları diyorum) oldukça hoş bir adam.

Diziye gelecek olursak dizi konu bakımında aşırı klişe gibi dursa da işlenişi bakımından tarzı dizilerden ayrılıyordu açıkçası.Patron-sekreter ilişkisi ana metin gibi gözükse de altından daha başk…