19 Ekim 2022 Çarşamba

Aksiyon Filmi : The Lost City

 Herkese merhabalar efenim,

Sandra Bullock , Channing Tatum , Daniel Radcliffe , Brad Pitt'in oyuncu kadrosunda olduğu çerezlik,eğlenceli ve komik bir aksiyon filmi ile geldim.Uzun zamandır adam akıllı film izlemediğimi farkettim genelde hep ya oyun oynuyorum ya da youtube da video falan izliyorum şu sıra tekrardan filmlere sarayım bari yoksa zaman geçmiyor evde boş boş :D

Loretta, Alan ile birlikte yeni kitabının tanıtım turnesinde iken, onu son kitabında yer alan antik kayıp şehrin hazinesine götürebileceğini uman eksantrik bir milyarder (Daniel Radcliffe) tarafından kaçırılır. Sadece kitaplarının sayfalarında değil, gerçek hayatta da bir kahraman olabileceğini kanıtlamak isteyen Alan, onu kurtarmak için yola koyulur. Destansı bir orman macerasına atılan bu beklenmedik çiftin, Kayıp Şehir’de hayatta kalmak ve sonsuza dek kaybolmadan önce antik hazineyi bulmak için artık birlikte çalışması gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...