26 Ekim 2022 Çarşamba

Türk Dizisi : Dünyayla Benim Aramda

 Herkese merhabalar efenim,

Ay ben iş buldum iş ! 1 günde oluyor hep bu işler ya, tam umudum kalmadı dediğim anda Allah şak diye karşıma çıkarıyor vallahi.Herhalde bir gün bu şekilde de "ben evledim" dicem size herhalde :D Ay hadi ona da inşallah :D Neyse LGS dershanesinde buldum yine o yüzden yine minnoşlarla olucam iş çıkış saatleri biraz geç 12.00-21.00 arası hafta içi hafta sonu normalde mesai saatleri pazartesi de her zaman olduğu gibi tatil.KPSS den umduğumu bulamayınca işte bulamam bu saatten sonra diye düşünüyordum ama çok şükür buldum yarın da ilk günüm olacak işte.Bakalım hayatımın yeni döneminde neler gelicek başıma hep beraber görücez :D

Neyse efenim daha demin son yani 8.bölümünü izlediğim Disney'in ilk yerli dizisinden yani "Dünyayla Benim Aramda" dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Demet Özdemir çok sevdiğim bir oyuncu değil ama ilk defa bu dizi de çok sevdim kendisini bu tarz güçlü kadınları çok seviyorum zaten aynı ben :D Tabi ne kadar güçlü olsak da konu erkekler ya da aşk olunca bizim o güçlü bir taraflarımız kırılıp dökülmeye ve çok zeki olsak bile mallaşmaya ve malca işler yapmaya başlıyoruz.Dizideki baş rol kadın karakterimizde aynen böyle yapıyor.Benim zamanında yediğim haltın aynısını yiyor ve erkek arkadaşının derdini anlamak için başka bir kadınmış gibi fake hesaptan yazıyor.(Asla yapmayın arkadaşlar böyle bir şey bunun en çok yine dönüp dolaşıp kendinize zararı dokunuyor.Bir ilişki bitmişse bitmiştir daha da zırvalamanın,tırmalamanın anlamı yoktur salın gitsin o ilişkiyi.) Adam fake kadınla buluşmak isteyince iş yerinde kimsenin görmediği ezik kadını gözüne kestiriyor ve kızı "görünür" olmasını temenni ederek kandırıp adamın konuştuğu fake kız olmasını sağlıyor ve tabi olaylar gelişiyor.Bu arada dizinin sonu benim çok hoşuma gitti acayip gerçek hayat gibiydi :D

3 yorum:

  1. balkan ninnisi, bir peri masalı izliyorum, bir de eskilerden teşkilat, yargı :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa demiştim ben sana sen iş bulursun diyee :) hayırlı olsuun :)

    YanıtlaSil

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...