2 Ekim 2022 Pazar

Romantik Film : Man in Love

 Herkese merhabalar efenim,

Nihayet KPSS bitti ve ben artık özgürüm.Sınav nasıl geçti inanın ben de hiç bilmiyorum sonuçlara hatta atama kadroları verilene kadar da bilmemin bir anlamı yok :(

Roy Chiu,Marry Me, or Not?  ve  Miss Rose gibi Tayvan diizlerinde izlediğimiz yakışıklı bir abimizdi.Netflix de yer alan bu filmine denk geldim geçenlerde aslında tam bir Asya dizisi tadında film.Serseri mafya kılıklı borç tahsildarı bir adamın borçlu bir kadına borcu karşılığında kendisiyle çıkmasını istemesini anlatıyor.Konu eminim size oldukça tanıdık gelmiştir :D Bu arada güzelim yakışıklı adamı ne hallere sokmuşlar ya serseri yapıcaz diye :(


1 yorum:

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...