5 Ekim 2022 Çarşamba

Türk Dizisi : Kusursuz Kiracı

 Herkese merhabalar efenim,

Türk televizyonlarını neden izlemediğimi bu güzelim dizi 6.bölümde final yapınca bir kez daha anlamış bulundum.Gerçi dizi uzasaydı da sakız formunu alabilirdi o zaman da tadı kaçardı böyle bittiği de iyi oldu diyorum bir yandan.Korku/gerilim/gizem türünde bir dizi görünce çok şaşırdım zaten ilk fragmanı falan çok iyiydi.Nermin Yıldırım'ın "Ev" kitabından uyarlanmış bu dizi aslında o kitabını okumadım ama bu diziden sonra okumayı istiyorum açıkçası daha önce "Dokunmadan" kitabını okumuş ve onu da baya beğenmiştim.

Yetimhanede geçen bir çocukluktan sonra tek başına hayata tutunabilmek için canla başla çalışan genç internet muhabiri Mona, yangınları takip etmekle görevlendirilmiştir. Haberden döndüğü bir gün kavgalı olduğu ev sahibinin eşyalarını kapının önüne atmasıyla evsiz kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...