22 Ekim 2022 Cumartesi

Fantastik Film : The Invitation

 Herkese merhabalar efenim,

KPSS sonuçları açıklandı ve 76 almışım.Atanmama yüksek ihtimal yetmeyecek PDR ciler yine hayvan gibi çalışıp yüksek yapmışlar bu sene hadi seçim senesi diye 3000 kişi atasalar ben 5900 lerde falanım yine yalan oldu benim hikaye anlayacağınız.Ücretli öğretmenliğe başvurdum bir yandan belki yüksek lisans şansım olur diye bakınıyorum bir yandan özelde iş arıyorum 1 senem daha bomboş gitti bu ülkede yaşamak cidden zaman geçtikçe bana ağır gelmeye başlıyor.Ne yapacağımı bilmiyorum artık cidden o en çok korktuğum zaman geldi boşluğa düştüm işte yine ama bir şekilde hakkımda hayırlısı neyse o olacak sanırım daha önce olduğu gibi üzülmenin etmenin pek bir faydası olmuyor böyle zamanlarda Allah'a sığınıp bekleyip görücez bakalım hakkımda neler olacağını.

Bu kadar iç dökmeden sonra gelelim bugünün film postuna.Daha önce buna çok benzer bir film izlemiştim adı Ready Or Not gibi bir şeydi sanırım tam hatırlamıyorum ama aynı bu film gibiydi hiç tanımadığı insanların evine gidip kendini bir anda ölüm çemberinin içinde bulmak ve oradan kaçmaya çalışmak ...

The Invitation, kısa süre önce annesini kaybeden Evie'yi (Nathalie Emmanuel) takip ediyor. Yaptırdığı DNA testi sonucunda, varlığından haberdar olmadığı uzak bir kuzenini bulan Evie, kuzeni tarafından İngiltere'deki bir kır evinde gerçekleşecek düğüne davet edilir. Gösterişli ortam ve flörtöz tanışmalarla keyifli zaman geçiren Evie, kısa süre sonra etrafında gotik bir komplonun örüldüğünü fark eder. Yalnızlığını yenmek için çıktığı bu yolculukta, şimdi hayatını kurtarmak için vampirlerle mücadele etmesi gerekmektedir

2 yorum:

  1. izleyebilirim. yaa 76 belki doğuya olabilir atama yani ki. sen özelde iş bulursuuun :)

    YanıtlaSil
  2. dün gece izledim, iyiydi :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...