20 Ekim 2022 Perşembe

Kore Dizisi : Once Upon a Small Town

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix de yer alan 12 bölümlük baş rolde dizilerde görmeyi özlediğimiz Red Velvet grubundan Joy'un olduğu minnak bir dizi var bugün dizi postumuzda.İzlemesi keyifli 1 günde izleyip bitirdiğim çerezlik bir dizi olmuş baş roldeki adamın daha önce dizisini izlediğimi hatırlamıyorum izlesem bile dikkatimi çok çekmezdi gibime geliyor bi başrol aurası görmüyorum kendisinde.

Şehirli bir veteriner gönülsüzce kırsal bir bölgeye taşınır. Burada tanıştığı ve kasabanın yerlisi olan kadın polis bir sır saklamaktadır.

2 yorum:

  1. Kore dizilerini son zamanlarda çok görmeye başladım. Acaba birinden başlayıp izlesem mi diyorum :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...