4 Ekim 2022 Salı

Biyografik Film : Blonde

 Herkese merhabalar efenim,

İşte bir çok insanın beklediği benim de gelir gelmez izlediğim film olan Blonde'dan bahsedicem bugün sizlere.Öncelikle Ana De Armas acayip güzel bir kadın ve sadece güzel de değil oyunculuk konusunda çok da yetenekli ve Marilyn ablamıza da çok benzemiş.Konuşması,duruşu,ses tonu ile her şeyi ile bence ama film hakkında bir çok olumsuz yorum var.Ben Marilyn ablamızın normalde fanı olmadığım için gerçek hayat hikayesine çok fazla hakim değildim ama bilenler filmin bir çok yönden kurgu olduğunu kafalarına göre bir senaryo yazıp hatta çoğu zaman Marilyn'ni acıların kadını gibi gösterdiklerini söylemişler.Ayrıca filmin sonunda kendisi intihar etmiş gibi göstermişler ama gerçekte Marilyn'nin ölümü cinayet mi kaza mı o bile belli değilmiş hala o yüzden bu yorumları okuduktan sonra film hakkında ki görüşlerim biraz nötrleşmeye başladı anlayacağınız o yüzden , bilemiyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...