19 Temmuz 2024 Cuma

Gerilim Filmi : Barda

 Herkese merhabalar efenim,

Bu filmi yıllarca gördüm ha izledim ha izlicem derken en sonunda izlemeyi başardım hem de sanırım telefi düştüğü için Youtube üzerinden izledim ve yıllardır Nejat İşler'e olan gıcığımı biraz olsun kırdı ve onun neden ünlü olduğunu ve bir kesimin neden ondan "çok iyi oyuncu" olarak bahsettiğini şimdi daha iyi anladım.Bu arada bu filmin yeniden gündem olmasının sebebi sanırım ya devam filmi geliyordu ya da tekrardan çekiliyordu gibi bir haber hatırlıyorum.2000 li yıllarda çekilen yerli filmler genelde gerçekten çok kalite oluyor artık yerli sinema da bence o yıllarda ki kadar kaliteli film çekemiyoruz gibime geliyor tabi ki istisnaları mevcut.Bu arada filmi nedense Otomatik Portakal'a çok benzettim ama sanırım ne kadar doğru yine bilemiyorum gerçek hayatta yaşanmış bir olaydan esinlenerek yazılmış bir film o yüzden bu bilgiyle izlemek insanın tüylerinin ürpermesine neden oluyor yoksa Testere kıvamında çok fazla işkence filmi izlemişimdi o yüzden bu tarz filmlere bağıkşıklığım var diyebilirim.

Başına geleceklerden habersiz, neşeli ve hali vakti yerinde üniversite öğrencileri ise ansızın eğlendikleri bara baskın yapan bu eli silahlı güruhun karşısında çaresizdirler. Tecavüz, işkence ve dayak eşliğinde adeta yeryüzü cehennemini yaşayan gençler korkunç bir trajedi içerisinde kalırlar.




1 yorum:

Youtube - VLOG 93