23 Temmuz 2024 Salı

Romantik Film : 3391 Kilometre

 Herkese merhabalar efenim,

Prens dizisinin 2.sezonunu da çok büyük bir keyifle izleyip bitirdim ve 3.sezonu da merakla bekliyor olucam.Orada tanıdığım Derya Pınar Ak'ı çok beğendim hem oyunculuğu hem de saf ve duru güzelliği çok hoşuma gitti "bence romantik komedilere de oldukça yakışır" diye düşündükten sonra Beyza Alkoç'un Wattpad'den kitaba döndürdüğü 3391 Kilometre ye denk geldim ve baş rolünde oynadığını gördüm.Karşısında oynayan çocuğu daha önce hiç görmedim bir yerler de o da 22 yaşında gencecik bir oyuncuymuş umarım bu filmden sonra da onun yıldızı parlar hem çok yakışıklı hem de ses tonu çok güzel ama biraz oyunculuğunu geliştirmesi lazım diye düşünüyorum çok tek düze oynuyor.

Bu arada yakın zamanda Wattpad'e de sınırlama getirildi ülkemizde.Ne amaçla yapıldı bilmiyorum ama iyi bir amaçları olacağını hiç düşünmüyorum.Kitabı okumadığım için ne kadarını beyaz perdeye yansıttılar bilmiyorum ama Beyza Alkoç da 1996 imiş yaşı 28 yani benden 1 yaş küçük çok da küçük biri sayılmaz o yüzden filmin başında durmuştur hakkını vermiştir işin diye düşünüyorum o yüzden yapımı sadece film ekseninde değerlendirirsek bence hikayelerde kopukluklar olsa da tatlı bir gençlik romantik komedisiydi.Yurtdışında olsa ayıla bayıla izlerdik ülkemizde yapılınca cringe ya da dalga konusu yapılıyor genelde ama ben şahsen destekliyorum böyle şeyleri.Kötü Çocuk vari yapımlardansa erkek karakterlerin daha düzgün olduğu,kıza kötü davranmadığı yapımlar her zaman daha baş tacı oluyor.

Fransa'da yaşayan Ege ile İzmir'de yaşayan İzmir'in sosyal medyada tanışmasının ardından yaşadıkları aşkı anlatıyor. Ege ile İzmir, birbirlerine kilometrelerce uzakken yaşadıkları ilişki ile aşkın koşul gözetmeksizin yürekte yer edinebildiğini bir kez daha gösteriyor.



1 yorum:

  1. Ayy Prens dizisini ben de çok severek izledim. Bu kadar keyifle izledim bir Türk dizisi var mıydı hatırlamıyorum.
    3391 km'yi duydum ama izleme fırsatı bulamamıştım. Bir ara onu da izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil

Youtube - VLOG 93