15 Temmuz 2024 Pazartesi

Kitap - Ayrılık Çeşmesi Sokağı Selçuk Altun

 Herkese merhabalar efenim,

Marmaris tatilinden döndük.Döndüğümüz gibi 20 lik dişimi çektirdim bir kaç gün ağrım sızım oldu şu an 4.günümdeyim ve daha iyiye gidiyorum diyebilirim.Bugün size kız kardeşimin önerisiyle okuduğum bir yazardan ve kitabından bahsedicem.

Selçun Altun'u ilk defa kız kardeşim ile duymuş oldum.İstanbul da yaşarken Ayrılık Çeşmesi metro durağının oralarda yaşadığı için biraz da anı kalsın diye bu kitabı almış ama sonra çok beğenmiş ben de okudum ama nedense onun kadar beğenemedim kitabı.Osmanlı zamanlarına giden ve sürekli hikaye içinde hikaye anlatan bir kitap.Baş karakter dahil her yan karakterinde kendine ait hikayelerini anlatan bir kitap.Ben bu tarzı biraz karışık bulduğum için çok fazla sevemedim.

Ziya Adlan kırk yıldır akademisyenlik yaptığı Cenevre’den dönüp, Ayrılık Çeşmesi Sokağı’ndaki bakımsız konağına sığınır. Osmanlı hanedanına mensup bu gizemli adam hastadır. Artvin hayatta en büyük tutkusu saksafon çalmak olan bir doktora öğrencisidir. Tanımadığı bir adam sol elinin iki parmağını kestirir ve bu olay onun hayatına damgasını vurur. Artvin’in yeni görevi Ziya Bey’in bakıcılığıdır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube - VLOG 93