28 Temmuz 2024 Pazar

Türk Dizisi : Zeytin Ağacı 2.Sezon

 Herkese merhabalar efenim,

Zeytin Ağacı'nın 1.sezonunu izlemiştim ve Aile Dizilimi kavramını psikolojik açıdan eleştirmiştim biraz hatırlarsanız.Yeni sezonunun geldiğini görünce öylesine zaman geçirmek için biraz da atlaya atlaya izledim.Bu sezona Aytaç Şaşmaz katılmış.Sırf kadınların romantik ilişkileri için izledim diyebilirim :D Ayrıca 2.sezon için profesyonel bir kapak çekimi neden adam akıllı yapmamışlar anladım kapak bulucam diye çatladım resmen ve globaldeki kapaklardan birini bulabildim.Çok sallamasyon olmuş arka plan kısımları dizinin zaten 2.sezonda da 1.sezondan çok farklı bir şey olmuyor açıkçası.Dediğim gibi zaman geçirmek için bi bakılabilr bir de inşallah 40 yaşında Tuğba Büyüküstün gibi görünürüm amin :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube - VLOG 93