4 Ağustos 2024 Pazar

İngiliz Dizisi : A Good Girl's Guide to Murder

 Herkese merhabalar efenim,

Dün geldiği gibi izlediğim Amazon da gezinirken Gizem kategorisinde çok satanlar arasında gördüğüm kitabın dizisinin yapmışlar ben alıp okumadan.O yüzden paramı başka şeylere harcarım deyip oturup diziyi izleyip bitirdim bir solukta.Katili tabiki de tahmin ettim.Filmlerde ya da dizilerde katili tahmin edebiliyorum ama kitap okurken bu çok mümkün olmuyor sanırım kesintili okuduğum için tam dikkatimi verip ipuçlarını yakalayamıyorum gerçi genelde ipuçları yerine hislerimle hareket edip yakalıyorum.Rehber öğretmen olmasam kesin dedektif olmak isterdim :)

Sakin bir İngiliz kasabasında 17 yaşındaki bir kızın öldürülmesinden beş yıl sonra, bir öğrenci gerçeği ortaya çıkarmaya ve asıl katili bulmaya karar verir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kekeme Çocuklar Korosu Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim, Elimdeki son kalan diğer Tarık Tufan kitaplarını da bitirdikten sonra bir daha almayacağım.Bu da güya roman diyo...