7 Ağustos 2024 Çarşamba

Kore Dizisi : Miss Night and Day

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar tatilde olduğum için izleyemediğim güncel birikmiş Kore dizilerini izliyorum.Çalışırken gözüme kestiriyorum hem bölümler tamamlanıp final vermiş oluyor hem de bir günümü savmış oluyorum.Tüm gün evde olduğumdan mütevellit bir oturmada dizileri deviriyorum genelde.Bu dizi de Netflix e gelince konusu aşırı hoşuma gitmişti ama bu konuda bir Kore filmi izlemiştim Granny gibi bir şeydi sanırım ismi de tam olarak hatırlamıyorum şu anda yine bu şekilde genç bir kadının fantastik bir şekilde yarı zamanlı yaşlı bir kadın olmasını anlatıyor.Hem aksiyon hem romantik komedi bayılarak izlediğim bir dizi oldu.

20'li ve 50'li yaşları arasında sihirli bir şekilde geçiş yapabilen bir kadın, savcılık ofisinde staja başlayınca zorlu bir patron ve iki farklı nesille baş etmek zorunda kalır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kekeme Çocuklar Korosu Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim, Elimdeki son kalan diğer Tarık Tufan kitaplarını da bitirdikten sonra bir daha almayacağım.Bu da güya roman diyo...