Kategoriler

Anime (17) Bakım (4) Dizi (204) Etkinlik (49) Ev Menüsü (35) Film (348) Geziler (41) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (54) Kitap (185) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (7) Moda (56) Müzik (127) Plan (18) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (60) Yeni (3) YouTube (30)

21 Temmuz 2017 Cuma

Maydanoz Time : Kitap - Duvarların Dili Olsa Alice Clayton

Herkese merhabalar efenim ...

Uzunnn bir süreden sonra Adult-Young tarzında bir roman okudum yaz aylarında bu tarz romanlar çok iyi oluyor hele de KPSS'ye çalışmaya başladığım şu günlerde kafa yormayan eğlencelik romanlar :)

Kitabın kapağı ve ismi fazlasıyla edepsiz evet farkındayım :D Ama içeriği ile hem çok fazla ilgili hem de değil :) Şöyle ki Amerika'nın yine mezheplerinde at koşturulan insanların yaşadığı bir semtte uzun zamandır orgazm olmayan bir kadının kapı komşusunun haremi vardır ve duvarlar çok ince olduğundan her o işi yaptıklarında tak tak bu kadının yatak odasına sesler geliyor hatta kadını uykudan uyandırıyor.Kadında olan var olmayan var hesabıylan uykudan bi sinirle kalkıp gecelikleriylen adamın kapısına dayanıyor insan yaşıyor burda ulan diye adamda çok yakışıklı wow falan :D İlk başta birbirlerinden nefret ediyorlar falan ama daha sonra aynı mekanlarda ve arkadaş ortamlarında karşılaşınca bunlar kafa dengi çıkıp önce kanki ayağına yatıp sonra sevgili oluyorlar neden çünkü mezhepleri geniş :D 

Evet çok müthiş anlattım bir kitabı daha biliyorum ! Ama kitap tam olarak böyle :D Kitap kahraman anlatımıyla çok eğlenceli ve samimi bir dille anlatılmış bu yüzden çabuk okunuyor.Adamın harem sahibi bir adamdan aşık bir delikanlıya dönüşmesi bana fantastik gelmedi çünkü bu tip erkekleri çevremde çok gördüm :D Adamlar adam akıllı kız arkadaş bulunca süt dökmüş kediye dönüyorlar bu arada kitap bana arkadaşımın başına gelen bir olayı anlattı onu da anlatayım da içimde kalmasın :D

Aynen böyle duvarları tak tak eden bir komşusu vardı bi kız arkadaşımın ama erkek değilde kızdı komşusu eve her akşam farklı erkekler atıp harem kurmuş kız abov :D 

Daha sonra bu arkadaşım artık dayanamıyo kızın kapısına dayanıyor burası aile apartmanı yapma artık ders çalışamıyoruz burda diye kızda sen misin benim özel hayatıma karışan çirkefff lanett :D Bir de daha sonra 10 yılda bi kızlar toplaşmıştık arkadaşımızın evinde azucuk ses yaptık diye polis dayamıştı şerefsiz kız :D Böyle tiplerde yaşıyor yani hayatta :D Neyse bu da böyle bi anımdır :D


20 Temmuz 2017 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Romantik Filmler

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün 2 yabancı 2 'de yerli Romantik Film ile geldim.Umarım izler ve beğenirsiniz :)


Cup Of Love 2016




Zoe Walker ziraat mühendisliği yapmaktadır genel olarak kahveler üzerine çalışmaktadır ve özel bir kahve üretimi yapabilmek için kolombiya'ya gider ve orda kahve arazisi olan birisiyle tanışır yeni bir üretim şekli ile aromalı bir kahve üretmeye çalışacak olan Zoe Walker arsa sahibi ile geçen süre sonrasında yakınlaşmaya başlayacaktır. Aralarındaki ilişki büyük bir aşka doğru devam edecek çalışmalarıda aynı yönde gidecektir. 

Unleashing Mr. Darcy 2016



Aşk Tasması filmi kendi halinde bir yaşamı olan bir kadının hayatında onu mutlu edecek bir sevgilisi yoktur. O sadece köpeği ile bir hayat geçirmekte iken yaşadığı şehrin dışında bir şehirde köpek yarışması olur kadın köpeğini alıp o yarışmaya gider yarışmada ufak bir kaza sonucu bir adamla tanışır ve hayata baştan başlar.

Kötü Çocuk


Büşra Küçük'ün çok satan romanından beyaz perdeye uyarlanan filmde Kayla ve Meriç adındaki iki gencin aşkı anlatılıyor. Yeni bir şehre taşınan Kayla çok yalnızlık çektiği dönemde karşısında Meriç adında bir yakışıklıyı bulacaktır. Zamanla ikilinin arasında duygusal ve romantik bir kıvılcım başlayacaktır.

İkimizin Yerine



Gençlik döneminin getirdiği baskılarla sürekli sorular sorarak sorgulayan Çiçek (Serenay Sarıkaya) ile Edebiyat Öğretmeni Doğan (Nejat İşler) arasında gelişen aşk anlatılıyor. Küçük bir kasabada yaşayan Çiçek öğrencilik hayatıyla birlikte yeni gelen öğretmenine duygular besleyecektir.


18 Temmuz 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - Le Tout Nouveau Testament

Herkese merhabalar millet !

Yine kafası iyi bir film izlemek ister misiniz ? O zaman toplaşın ! Bu tarz filmlere cidden bayılıyorum.Demek ki bu kafa sadece Japonlar'da yok çünkü bu bir Belçika-Fransa ortak yapımlı bir film ! Filmde asıl yoğunlaşılması gereken konu aslında insanların öleceği günü bilse ne yaparlardı ve bunun üzerine psikolojileri ne olurdu ? 

Filmin kategorisi Fantastik olduğu için filmi bence akıl çerçevesinde incelememek gerek.Ki zaten daha filmin başında mantık yok ve film biraz da ateizm kokuyor aslında :D Ama yine de çok güzel ben bayıldım ! Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim ama bu ne saçmalık diye hiddetlenerek değil fantastik film olduğunu unutmadan izleyin !!!

Tanrı filmde erkek insan figüründedir, Brüksel'de eşi ve kızı Ea ile yaşamaktadır, eşi ve çocuğuna aşırı kötü davranmakta, odasındaki bilgisayarla insanların hayatını sadistçe kontrol etmektedir. Babasının despotluklarından bunalan Ea, bir gün babasının odasının anahtarını alıp bilgisayarını karıştırarak insanların ölecekleri günleri ifşa eder. Çok sinirlenen tanrı kızını döver, Ea evden kaçar. Şimdi küçük kızın yapması gereken kendine altı tane havari bulmaktır.


17 Temmuz 2017 Pazartesi

Maydanoz Time : Dizi - Princess Hours Thai

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün bir Tayland dizisi ile karşınızdayım.Biliyorsunuz ki dizi sektöründe ülke,kıta sınır tanımıyorum :D Efenim aslında bu dizi bir zamanlar Kore'de çok sevilen ve efsane hala gelen bizde de TRT1 !de zamanında yayınlanan Düşlerimin Prensi dizisinin Tayland versiyonu.Dizi daha yeni çekildi o yüzden eski diziyi izlemek yerini bunu izlemek daha iyi düşündüm çünkü bende o diziyi izlememiştim :D 




16 Temmuz 2017 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - %3

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün Netflix dizilerinden biriyle daha birlikteyiz.Adamlar yapmış olmuş ! Bu tarz distopik zeka oyunlarıyla dolu dizilere bayılıyoruz.-Uz diyorum çünkü yine ailecek her bölümü film tadında izledik.Zaten 1.sezonu var o da 8 bölüm umarım 2.sezon onayını alır.Sanırım ilk defa bir Brezilya dizisi izlemiş oldum çocukluğumda izlediğim pembe dizileri saymazsak :D

İspanyol yönetmen Pedro Aguilera tarafından bir zamanların “Aynı” isimli web dizisinden uyarlama olacak olan 3% dizisi Netflix kanalının bu yıl ki Gerilim-Bilim Kurgu dizilerinden biri.Dizi ayrıca Netflix kanalının İngilizce dili dışında olarak orjinal brezilya diliyle yaptığı ilk dizidir.Dizinin çekimleri Güney Amerika’nın en büyük şehri olan São Paulo’da gerçekleşmektedir ve ilk sezon 8 bölümden oluşacak.

3% Dizi Konusunda ise paramparça olmuş yıkılmış bir Dünya’nın gelecek boyutta yaşayan daha iyi bir kısmına geçmek için insanlara bir şans verilir ama sadece %3 lük bir kısım o tarafa gidebilmeyi hak eder.


15 Temmuz 2017 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Suspicious Partner

Herkese merhabalar efenim ...

Efsane dizilerden biri daha bitti ! Aslında bu tarz savcılı,avukatlı hukuk dizilerini pek sevmem bilirsiniz ama iin içinde çok güzel bir şekilde Romantik-Komedi katmışlardı ee bize de afiyetle izlemek düştü :D Ji Chang Wook Oppa'yı askere gitmeden umarım bir başka Romantik -Komedi dizisinde daha görürüz çünkü enfes yakışıyor ona bu tip roller.Hep bi vurdu kırdı nereye kadar adam da yorulmuş olmalı ki bu rollerden ilk defa kendisini bu tarz şapşik tatlı bir rolde gördük ki adeta ağzımın suyu aktı ! Adam ağzıyla burnuyla,dudaklarıyla bir içim su su su !

Bu arada başrolde ki kızı da çok sevdim ayrıca yan rolleri de ayrı bir sevdim.2.adam rolü olmasa da hafif o izlenimi yaratan benim sayko oppam Choi tae Joon vardı.Kendisini kötü roller pek bir yakışıyor adam çok soğuk tipli biri olduğu için böyle şebeklik falan yapınca üzerinde çok komik duruyor benim de gülesim adama daha bi hayran olasım geliyor seviyorum böyle adamları keh keh :D