Ana içeriğe atla

Kore Dizi - Radio Romance

Herkese merhabalar efenim ...

Bugünden itibaren 1 hafta İzmir de evimde dinleniyor olacağım.1 Nisan itibariyle de yine bir sıkı çalışma temposuna gireceğim çünkü artık okulun son ayları hem de KPSS çalışmalarıma da hız kazandırmam gerekiyor.Yine paylaşımlar elbette devam edicek ama sanırım eskisi kadar sık olamayacak.Kim So-Hyun çok sevdiğim oyunculardan biridir.Tüm dizilerini kaçırmadan izlemeye çalışıyorum ponçik suratıyla bence ekranlara çok yakışan bir isim.Diziye gelicek olursak yine bir klişe ama bu sefer radyo programında geçiyor.Çerezlik 16 bölümlük bir dizi.

Bugün size dizi postunda daha yeni bitirdiğim tazecik Romantik-Komedi kategorisinden bir dizi sunmak istedim.


Konusu:
Dizi, ünlü bir top starın (Yoon Du-Jun) nasıl bir Radyo DJ’i haline geldiğini ve radyo yoluyla insanların nasıl iyileştiklerini anlatmaktadır.


Karakterleri:
Yoon Du-Jun dizide listelerde hep üst sıralarda bulunan oyuncu Ji Soo-Ho karakterini canlandırmaktadır. Elinde bir senaryo olmadan konuşamamasına rağmen bir radyoda DJ’lik yapmaya başlar. DJ’liğini yaptığı canlı yayın radyo programında hiçbir şey planına göre gitmez ve bu durumu düzeltebilmek için mücadele eder.

Kim So-Hyun dizide bir radyo istasyonunda radyo programları için senaryo yazarlığı yapan Song Geu-Rim karakterini canlandırmaktadır. Çocukluğundan bu yana kör olan annesi ile beraber sık sık radyo dinlemesi Geu-Rim’in bu mesleği seçmesini sağlamıştır. Her gün radyoda çıkan küçük krizlerle başa çıkabilecek kadar uzmanlaşmış, enerji dolu birisidir. Ancak, senaryo yazma konusunda pek fazla yeteneği yoktur. Son zamanlarda yapımında yer aldığı radyo programı yayından kaldırılır. İşsiz kalmakla burun buruna gelen Geu-Rim bu durumdan kurtulmak ve başyazar olabilmek için ünlü oyuncu Ji Soo-Ho’yu (Yoon Du-Jun) yeni bir radyo programına dâhil etmeyi başarır.

Yoon Park dizide son derece yetenekli bir yapımcı olan Lee Kang karakterini canlandırmaktadır. Yetenekli biri olmasına karşın çekilmez birisidir. Zor kişiliğinin yanı sıra altında çalışan personele karşı makul olmayan beklentileri ve en az yedi yardımcı yapımcıyı hastanelik etmesiyle ün yapmıştır. Song Geu-Rim’e (Kim So-Hyun) hayır diyemeyeceği bir teklifte bulunur. Eğer Ji Su-Ho’yu (Yoon Du-Jun) kendi programında DJ'lik yapmaya ikna edebilirse onu başyazarı yapacaktır.

Yura dizide bir oyuncu olan Jin Tae-Ri karakterini canlandırmaktadır. Eskiden Kore’nin en popüler ve top listelerinde her zaman yer alan bir oyuncuyken şimdilerde ise kariyerinde büyük bir düşüş yaşamaktadır. Hayranlarının desteğini giderek kaybetmekte ve herhangi bir yapımda yer almakta zorlanmaktadır. Kariyeri konusunda büyük bir endişeye düştüğü sıralarda Ji Su-Ho’nun (Yoon Du-Jun) bir aile sırrını öğrenir. Bunu kariyerinde tekrar bir başlangıç yapmak için kullanmaya çalışır.

Kwak Dong-Yeon dizide bir psikiyatrist olan Jason karakterini canlandırmaktadır. Ji Su-Ho’nun (Yoon Du-Jun) liseden sınıf arkadaşı olan Jason onun dert ortağı ve kişisel psikiyatristidir.

Ha Joon dizide uzun süre Jin Tae-Ri’nin (Yura) menajerliğini yapmış olan Kim Jin-Woo karakterini canlandırmaktadır. Menajerlikten ajans yöneticiliğine yetenekleri ile tek başına yükselmiştir. Ajansının bünyesindeki yıldızı korumak için kötü adamı oynamaktan çekinmemektedir. Geçmişte, Jin Tae-Ri ile aralarında romantik bir ilişki yaşanmıştır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…