9 Mart 2018 Cuma

Kişisel - Öneri Makinesi Mimi !

Herkese merhabalar efenim ...

http://onerimakinesi.blogspot.com.tr 'dan bana mim geldi ! Ay bayılırım kendimi anlatmaya :D Hemen yaptım tabi :) Mimiz Sinema Ve Ben ! Mimi yapmak isteyen herkesi davet ediyorum bu blogta özel davet beklemeyin ! :)

1-Sinemada izlediğiniz ilk film ?

Aslında Harry Potter serisine düşkünlüğüm ben de ilk olduğu anısından gelir.2001'de beyaz perdeye girmiş olan ilk filmi ben 6 yaşındayken izledim.Hem de babamın kucağında :D Hatta 2.yarısında uyayakalmışım :D 

2-Film en güzel .... 'de/a izlenir.

Sinemada

3-Film izlerken olmazsa olmazın var mı ? Varsa neler ?

Abur cubur :D
-
4-Tek başına mı,kalabalık mı ?

Sinemada kalabalık onun dışındaki yerlerde tek.

5-Mısır mı cips mi?

Cips :)

6-İki boyutlu mu üç boyutlu mu ?

Sinemasına ve filmine göre değişir aslında.Bazı filmlerde gereksiz 3 boyut oluyor Aman Ne Macera ! Ya romantik filmde ne alaka kardeş 3D :D

7-Avm sineması mı sokak sineması mı ?

Hiç sokak sinemasına gitmedim :)

8-Filmden önce fragman izlemek mi,yorum okumak mı ?

Yorum okumak.Spoiler verene bippppp !

1 yorum:

  1. Bu ne hız, harikasın çok mutlu oldum katılmana ve ekliyorum hemen listeye seni de 😀

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...