24 Ağustos 2018 Cuma

Dram Filmi : Adrift

Herkese merhabalar efenim ...

Bayramda film serüveni tam gaz devam ediyor ! Gerçek bir hayat hikayesi ve 2 sevdiğim baş rol bir filmde buluşunca dram filmi de olsa izlemeden geçmeyeyim dedim.Açıkçası biraz orta buldum filmi.Çünkü bir yerden sonra sürekli tekrar eder oldu gerçi gerçek hayattan alındığı için çok fazla değiştirememişlerdir elbette ama olayları anlatma biçimleri bana biraz durağan geldi o duyguyu çok fazla geçiremediler yani bana ama en sonunda 1-2 damla gözyaşı da dökmedim değil hani :) "Sen de ne çelişkili konuştun be ! " diyeceksiniz evet yani demek istiyorum ki film iyi güzel ama siz yine de çokta şey etmeyin :)

Yaşanmış bir hikayeden sinemaya aktarılan Adrift, tanıştıktan kısa süre sonra birbirlerine aşık olan ve hayatlarının macerasına doğru yelken açan 2 insanı konu alıyor. Hevesli denizciler okyanusa açılırlar ama yolculukları doğrudan, tarihte görülmüş en büyük kasırga felaketlerinden birine doğru olacaktır. Kasırganın ardından kendine gelen Tami (Shailene Woodley), Richard'ın (Sam Claflin) ağır yaralandığını ve teknelerinin harabeye döndüğünü görür. Tami, kurtarılmak için hiçbir umudu olmadan, kendisini ve hayatı boyunca aşık olduğu tek adamı kurtarmak için gereken gücü ve kararlılığı kendinde bulmak zorundadır.

Yönetmen:  Baltasar Kormákur
Ülke:  ABD, Hong Kong, Iceland
Tür:  Aksiyon, Macera, Dram
IMDB:  6,7
Vizyon Tarihi:  1 Haziran 2018
Süre:  96 Dakika

Sürükleniş - Adrift 720p izle

1 yorum:

  1. izlenmeyi bekleten filmlerden biri. Konusunun gerçek hayattan alınması iyice merak ettiriyor beni. Beklentimi çok yüksek tutmadan izleyeyim o zaman

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...