11 Ağustos 2019 Pazar

Romantik Film : Yanımda Kal

Herkese merhabalar efenim,
İyi bayramlar ! Bugün bayramın ilk günü olduğu için biz de ailecek bir yerlere gittiğimiz için bu saate kaldı günün postu.Türk sinemasından izlemediğimiz güncel filmlerden bir kaçını izledim.Bunlardan ilki şimdi o kadar fanı olmasam da bir zamanlar aşırı fanı olduğum Çağlar Ertuğrul'un "Yanımda Kal" filmi oldu.Film o dönem dağıtımcıların azizliğine uğradı ve bir çok sinema da ya gösterimden hemen kaldırıldı ya da gösterime girmedi hatta İzmir de bir hayran buluşma düzenleyeceklerdi ama o da iptal oldu onu görmeye gidicem diye iş yerinden izin bile almıştım o gün iptal olunca aşırı üzülmüştüm ama eminim filmde emeği geçen herkes daha çok üzülmüştür resmen herkesin emeği çöpe gitti.

Filme gelicek olursak aslında benim daha önce izlediğim bir Kore dizisine tıpatıp benziyor hatta baş rolünde yine benim çok sevdiğim Oppa olan Lee Dong Wook oynuyordu.O yüzden filmi öyle aşırı başarılı bulamadım ayrıca Çağlar'ın yanına açıkçası Meriç Aral'ı pek yakıştıramadım filmde kimyalarının tuttuğunu da pek hissedemedim açıkçası.

Tam bir iş kolik olan adamın ve sokak şarkıcılığı yaparak geçimini devam ettiren bir kızın hayat hikayesini anlatıyor. Emir Kurt, genç yaşta başarılı bir iş adamıdır. İşçi sınıfında normal bir aileden gelen Emir’in çok çalışarak edindiği bir başarı vardır ve neredeyse tüm hayatı çalışmakla geçmiştir. Hayatındaki tüm zamanları çalışarak geçiren emir nihayet istediği bir konuma gelmiştir. Sadece işine odaklanması ve başarı için diğer insanlardan uzak kalmasından dolayı hayat onu insanlarla ilişkileri konusunda oldukça yabani ve zor anlaşılan biri olmaya sürüklemiştir. Hayatı sadece işten ibaret olan Emir’in yaşamı birden değişecektir. Zeynep’le karşılaştıktan sonra olaylar bambaşka bir boyuta girer. Sokak şarkıcısı olan Zeynep, neşeli ve coşkulu bir kızdır. Birbirlerine tamamen zıt olan bu iki karakterin yolları kesişir ve Emir için sanki yeni bir hayat döngüsü başlamış olur. İkisi de hayatlarında birbirlerinin vazgeçilmesi haline gelir ve birbirlerinin vazgeçilmesi olurlar fakat bir gün Zeynep’in kötü bir hastalığa yakalanmasını öğrenen çiftin bir anda mutlulukları yarım kalacaktır.

yanımda kal film ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...