9 Ekim 2021 Cumartesi

Gerilim Filmi : Intrusion

 Herkese merhabalar efenim,

Uzun bir zamandan sonra annemler evde yokken işten yorgun argın geldim yemeğimi alıp Netflix'in başına oturdum ve rastgele yeni gelen filmlere bakarken bunu seçtim izleyeyim dedim.Gerilim/Gizem kategorisinde sevdiğimiz tarzda bir film ama daha filmin ilk 15 dk dasında filmin sonunu bildim o yüzden filmi atlaya atlaya izledim resmen beni gibi film proları artık bu tarz filmleri yutmuyor kardeşim senaryo üstünde biraz daha oynamanız lazım :)

Evli bir çift, küçük bir kasabaya taşınmaya karar verir. Yeni evlerine taşınan çift, başlarda hayatlarından oldukça memnundur. Ancak yaşadıkları haneye tecavüz olayı onların hayatının altüst eder. Yaşanan olay kadının travma yaşamasına neden olur. Olayın etkisinden çıkamayan kadın, etrafındaki kişilerin göründüğü gibi olmadığından şüphelenmeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...