16 Ekim 2021 Cumartesi

Kore Dizisi : My Name

 Herkese merhabalar efenim,

Dün akşam annemler yengemlere gitti bende yorgun argın eve geldim ve yemeğimi alıp Netflix'in başına oturduğumda bu dizinin yayınlandığını gördüm.Netflix orijinal serisi olduğu için tüm bölümler yayınlanmış toplamda 8 bölüm kadardı ve tek gecede bitirdim.Baş roller oldukça tanıdık isimlerdi son zamanlarda isimlerini bolcada duyduk ve duyacağa da benziyoruz :) Baş roldeki kızımızı en son Nevertless dizisinden izlemiştim orada soğuk ve gıcık bir karakteri canlandırdığı için biraz kıl olmuştum ama oyunculuğunu falan beğenmiştim bu dizi içinde baya çalışmış ve emek harcamış izlerken o dövüş sahnelerine falan hayran oldum :) Baş roldeki erkeğimizde şu anda hala devam etmekte olan Yumi Cell dizisinden (dizi bitsin onunda postu gelicek). Bu tarz baş rolde kadının olduğu intikam filmlerini izlemeye oldukça alışık olduğum için konusu ve sonu öyle aman aman çok farklı değildi ama yine de güzel ve akıcı işlenmişti :)

Babasının öldürülmesinin ardından intikam hırsıyla yanıp tutuşan bir kadın, güçlü bir mafya patronuna güvenir ve onun yönlendirmesiyle polis teşkilatına girer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...