20 Ekim 2021 Çarşamba

Kişisel - Bloğum 8 Yaşında !

 Herkese merhabalar efenim,

Bloğum 8 yaşında ! Aslında doğum günü 18 Eylüldü ama o ara ki yoğunluktan ben bu postu yapmayı unuttum daha şimdi aklıma geldi yaşlandık iyice :) Şaka maka aralıksız 8 yıldır bu blogu yazıyorum bu yılda dönem başından bu zamana kadar iş ve özel hayatımda neler yaptım neleri sizle paylaştım kendi adıma görmek için bu postu düzenlemek istedim.Bu yıl en çok dizi postu gördü sanırım bu blog.Bu yıl sadece Kore dizisi değil daha çok Çin dizilerine sardım istifa ettikten sonra bol bol vaktim oldu elbette okuma bakımından da toplamda 80 kitap okumuşum aslında her yıl hedefim 100 ama o hedefe ulaştığım olmadı sanırım belki bu yıla nasip olur :)


1-İlk defa YKS 'de çalıştım ! (Aynı kurumun YKS tarafına geçtim)




2-26. yaşımı kutladım !




3-Yuvarlakçay/Azmak'ı gezdim !




4-Marmaris/Sedir Adasına gittim !




5-Bodrum Parkım Ayaz Hotel'e gittim !




5-Samsun'a taşındım !




6-İlk defa canlı bale izledim !




7-Pegem Akademide işe başladım.İlk defa KPSS kurumunda çalıştım !




8-İlk defa canlı opera izledim !



Kaç kitap okudum ? (80)

Kaç film izledim ? (79)

Kaç dizi izledim ? (136)

2 yorum:

  1. ne güzel anılar biriktirmişsiniz, nice senelere . yazılarınızı okumak benim için çok büyük keyif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh teşekkür ederim sabah sabah nasıl keyiflendim :)

      Sil

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...