7 Ekim 2021 Perşembe

Türk Dizisi : Aşk 101

 Herkese merhabalar efenim,

Kubilay Aka'ya sinir olduğum için sırf bu diziyi izlemeyi oldukça uzun bir süre reddettim ama yine de 2 .sezon çıkınca paşa paşa gidip izledim ama atlaya atlaya elbette :D Zaten gençlerin bölümlerinden çok Pınar Deniz'in ve Kaan Urgancıoğlu'nun canlandırdığı çifti izledim hem yaş olarak daha yakın olduğum için hem de gerçekten hayvan gibi birbirine yakışan kimyaları da çok güzel bir çift oldukları için zaten bu diziden sonra Yargı diye bir hukuk dizisine başladılar yine partner olarak.Bu diziye gelicek olursak çıtır çerezlik izlenebilecek lise dizisi diyebilirim.Ortalığı dağıtıp bunu da çok bir marafetmiş  gibi gösteren gençleri bir öğretmen olarak savunacak değilim yani ayrıca Pınar Deniz'in oynadığı kadın öğretmen profiline de baya baya hayran kaldım :D Güya çocukları koruyor "ben eğitimciyim" diye ortalık da geziyor ama çocuklarla özel hayatında görüşüp bir de onlarla içki içiyor :D Öğretmenle öğrenci arasındaki o profesyonel sınırın bilinmemesi cidden meslek hayatımda hiç sevmediğim bir şey.

90'lar Türkiyesi'nde geçen bir hikayeye sahip. Dışlanmış bir grup genç, vazgeçmek istemedikleri öğretmenleri onlarla birlikte kalsın, okulda çalışmaya devam etsin diye, onun aşık olması için el ele verir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...