3 Ekim 2021 Pazar

Çin Dizisi : Cute Programmer

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar iş anlamında acayip yoğun bir dönemdeyim hatta bu önümüzdeki 2 hafta izinsiz çalışıcam :( Ondan sonraki haftaya 4 gün tatil yapmazsam ortalığı yakarım vallahi :D Akşamları eve gelince sadece şu sıra takip ettiğim Kore dizileri var onları izliyorum onun dışında çok az kitap okuyup uyuyorum.Bu diziye de tee hasta olduğum ve evde olduğum hafta başlamıştım ama 13 bölüm kadar geldim ve daha fazla devam etmek istemedim bence zaten 13 bölümde yeteri kadar şey görmüş ve anlamış oldum diziyi.Dizi bir çok dizinin karışımı gibi bir şey :D Her tarafından kız olduğu belli olan bir kızı sadece erkeklerin alındığı bir şirkete erkek kılığından sokmaktan başlayında sahte evlililik konusuna kadar bütün konuları mix yapmışlar :D İşin içine de biraz şu sıralar oldukça popüler olan e-sporu ya da bilgisayar programcılığı ya da oyun yapımcılığı işini katmışlar.Boş zamanınız varsa listeye ekleyin :)

Dahi programcı Jiang Yicheng'e aşık olduktan sonra Lu Li, bir zamanlar okuduğu okula kaydolur ve aynı ana dalda matematik alır. Jiang Yicheng'i kalbindeki rol modeli olarak ayarlayarak okulda iyi notlar alır. Ancak mezun olduktan sonra Jiang Yicheng'in şirketinin kadın çalışanları işe almamasını beklemiyordu. Lu Li erkek kılığına girip şirkete girmeye karar verir.Ancak, hem Jiang Yicheng'in talepleriyle başa çıkmakta hem de kimliğini saklamakta zorluk yaşadı. Sonunda azmi ile bir fırsat yakaladı ve Jiang Yicheng ile bir anlaşmaya varmayı başardı. İkisi bir "sözleşme çifti" olacak ve bir yıl birlikte kalacaklardı. Yavaş yavaş, Jiang Yicheng kendini Lu Li'ye düşerken bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...