20 Kasım 2022 Pazar

Romantik Film : Christmas With You

Herkese merhabalar efenim,

Çok yoğun ve yorgun bir hafta daha bitti.Ve bir de bu yorgunluğun üstüne havuza gittim dün akşam ve haftayı beyinsel yorgunluk yanında fiziksel yorgunlukla da bitirmiş oldum.Böyle zamanlarda uyuyasım da gelmiyor benim son gram enerjimi de böyle çıtır çerez filmlere harcamak istiyorum derken dün Netflix'e yeni gelmiş olan Christmas filmini gördüm ve hemen atladım tabiki de ! Aslında Hellmark'ın çok bildiğimiz o konularından biri ama onun latin versiyonu desek daha doğru olur ayrıca oyuncu seçimleri aşırı gerçekçi olmuş yani günlük hayatta karşılaşılabilinicek tipler cidden :D

Noel'de hit olacak bir şarkı yazmak için ilham bulmaya çalışan pop yıldızı, genç bir hayranının Noel dileğini yerine getirmeye gittiğinde gerçek aşkı yakalama fırsatı bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...