18 Kasım 2022 Cuma

Romantik Film : Falling for Christmas

 Herkese merhabalar efenim,

Daha Aralık ayı gelmeden Christmas filmleri gelmeye başladı Netflix'e.Normalde her yıl Aralık ayında geleneksel olarak gelen filmleri izlerim size de aktarırım ama bu sefer bu filme öncelik verdim çünkü yıllar sonra çocukluğumun filmlerinde izlediğim ve çok sevdiğim bir kadın oyuncu olan Lindsay Lohan romantik filmlerle geri döndü.Kendisi bi ara uyuşturucu ve depresyon ile uğraşmış ve çok kötü zamanlar geçirdiği içinde oyunculuğa da ara vermişti.Bu filmle yeniden ekranlara hem de yeniden Romantik Komedi ile döndü.Onu izleyince onunda benim de ne kadar yaşlanmış olduğumuzu fark ettim :(  Ama onu yeniden görmek ne bileyim bi garip hisettirdi ama güzel bir gariplik diyelim :)

Büyük bir otelin şımarık vârisi, Noel öncesi kayak yaparken kaza geçirir. Kaza nedeniyle hafızasını yitiren kadının bakımını ise şansı yaver gitmeyen dul bir adam ve kızı üstlenir.

1 yorum:

  1. yılbaşı filmleri çok severim peki, senden en son smile izledim, iyiydi :) yaa şeyi izlemediysen izle :) görünmez çocuk :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...