14 Kasım 2022 Pazartesi

Romantik Film : Kal

 Herkese merhabalar efenim,

Dilan Deniz'in ve Burak Deniz'in baş rollerinde olduğu romantik bir filmden bahsedicem bugün size.Bu ikili daha önce Başka projelerde de yer almıştı ve beğendiğim bir ikili olmuştu bu filmde de çok yakıştırdım bu ikisini ama film öyle aman aman iyi değildi bence.Sahne geçişleri ve olayları aktarma açısından ve sinematik açıdan başarılı bir filmdi bence ama senaryo erkeğin gözünde yazıldığı için beni çok sinir etti tabi kadın olduğum içinde bu kısımda biraz cinsiyetçilik yapıyor olabilirim :D Ama başroldeki kadını o kadar iyi anlıyorum ki ne hissettiğini ne düşündüğünü neden adamı terk ettiğini neyden bunaldığını,sıkıldığını erkeklerin her duygusunu içinde yaşayıp karşı tarafa hiç bir halt anlatmamaları beni de cidden ilişkilerden soğuttu.O yüzden bu hikaye erkek gözünden anlatılsa da ben yine kadına hak verim adama da sinir oldum nokta :D

“Anılar bağımlılık yapar” mottolu "Kal" aşk ve ayrılık hakkında garip bir hikayeyi anlatıyor. Semih, kız arkadaşı tarafından terk edilen genç bir adamdır. Hayatına devam edebilmek için umutsuzca çabalayan Semih, bu süreçte geçmişiyle yüzleşmeye başlar.

1 yorum:

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...