31 Ağustos 2019 Cumartesi

Animasyon : Wrect It Ralph Serisi

Herkese merhabalar efenim,
Bugün de ehliyet sınavında 3.kez kaldım ve eğer 4.kez de kalırsam dosyamı yakmış olacağım ve neredeyse bi 2 milyar kadar para çöpe gitmiş olacak.Şu sıralar gördüğünüz gibi hiç bir işim yolunda gitmiyor ve iyiden iyiye depresyona girmiş haldeyim.Ben kendimi toparlamaya çalıştıkça bataklık beni alttan alttan çekiyor.Neyse Allah dermanı olmayan dert vermesin buna da şükür diyelim ve hayatımıza devam edelim.

Biraz moralleri düzeltmek için bir animasyon serisinden bahsetmek istedim.Disney'in izlediğim en iyi animasyon serilerinden biriydi ben izlerken acayip eğlendim en çok 2.filmini sevdim çünkü Disney'in kendi kendine bazı sahnelerde diss atması çok hoşuma gitti.Disney her yıl hem animasyon ve filmler olarak acayip geliştiriyor bu yüzden çok büyük hayranıyım.En büyük hayallerimden biri de ya Japonya'da ki ya da Paris'de ki Disneyland'e gitmek  :)

1-Wrect It Ralph

Ralph, her zaman günü kurtaran, oyunlarının iyi çocuk yıldızı Fix-It- Felix tarafından gölgede bırakılmaktan sıkılmıştır. Ama yıllarca aynı şeyin olmasından ve Felix’in o ihtişamını görmesinden sonra Ralph, kötü çocuk rolünü oynamaya karar verir. Konuları kendisi ele alır ve bir kahraman olmanın gerektirdiği şeylere sahip olduğunu göstermek için video oyunlarının her bir jenerasyonu içinde bir oyundan oyuna zıplama seyahatine koyulur. Macerasında Oyunbozan Ralph, ilk kişisel aksiyon oyunu Hero’s Duty’den çok güçlü Sergeant Calhoun ile karşılaşır. Ama Vanellope von Schweetz’in şeker kaplı yarış oyunu Sugar Rush ile uyumsuzluk oluşur, çünkü dünyası Ralpf’in istemeden tüm arkatı tehdit edecek ölümcül bir düşmanı salıvermesiyle tehlikeye girer. Ralph rüyasını gerçekleştirip, çok geç olmadan günü kurtarabilecek midir?

Oyunbozan Ralph - Wreck It Ralph

2-Ralph Breaks The Internet

Oyunbozan Ralph 1'den sonra devamı olan Ralph ve internet animasyon filminde tam 6 yıl geçtikten sonra Ralph'in bir cihaz arıza yaptığı için yedek parça bulması gerekecektir bunun için interneti yani wifi yi kullanacak yeni kişilerle tanışacaktır.

Oyunbozan Ralph 2 internet - Wreck It Ralph 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...