30 Ağustos 2019 Cuma

Fantastik Film : Aladdin

Herkese merhabalar efenim,
Dün KPSS sonuçları açıklandı 74 puan almışım bu puanda atanmam için yeterli bir puan değil maalesef o yüzden dün oldukça üzgündüm beklediğimin çok daha altında bir puan aldığım için çok ama çok üzüldüm,ağladım,sinir krizleri geçirdim ailem de çok üzüldü ama bugün daha iyiyim çünkü kendim için kararlar verdim.Bir işte çalışmaya (kendi işim olmasa bile) hem de 2020 KPSS ye çalışmaya karar verdim.Eninde sonunda olacak diye düşünüyorum Allah'tan umut kesilmez sadece sabır ve çalışma gerekli bu yolda.Çalışmak istiyorum çünkü sürekli annemle aynı ortamda kalamam kadın beni acayip daraltıyor hem de sigortam devam eder hem de kendi paramı kazanır ona göre kendi ihtiyaçlarımı aileme yük olmadan alırım.İlk olarak kardeşim İstanbul'a gideceği için onun odasıyla kendi odamı birleştirip kendime yeni bir düzen yaratmak istiyorum birisi giyinme,yatak odam olurken diğeri de okuma ve çalışma odam olur diye düşündüm.Diğer bir şeyse gitmek istediğim bir kaç gezi yeri daha var oralara da gitmek istiyorum ve elbette Vlog çekimlerimi yapabileceğim daha pro bir kamera almak istiyorum.Planlarım şimdilik böyle ...

Kendi hayatımı bir kenara bırakacak olursak bugün Disney'in yeniden film olarak çektiği  Aladdin filmden bahsedicem.Disney şu sıra kendi çizgi filmlerini filme dönüştürüyor ve çocukluğumuzun efsanelerini tekrardan live action olarak beyaz perdede görmüş oluyoruz.Will Smithli Aladdin'i ben izlerken çok eğlendim,bu tarz Disney filmlerini izlemeye devam edicem şu sıralar favorilerim haline geldiler :)

Will Smith, Alan Tudyk, Navid Negahban, Numan Acar, Marwan Kenzari, Naomi Scott, Mena Massoud, and Nathaniel Ellul in Aladdin (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...