20 Ağustos 2019 Salı

Fantastik Film : Ghostbusters

Herkese merhabalar efenim,
Daha önce efsane sayılan filmlerden biri olan Ocean serisinin yeni filmini aynı ekiple çekemeyecekleri için kadın versiyonunu yapmaya karar vermişler ama erkeklerin ki kadar tutmamıştı maalesef (o kadar ünlü kadın oynamasına rağmen).Film sektöründe yine bir efsane sayılan Ghostbusters serisininde yeni bir filmini yapmak istemişler ama ekip üyeleri oldukça yaşlı oldukları için bu filmde sadece konuk olarak görebildik yine kadın veriyonunu yapmaya karar vermişler ve yeteri kadar yine tutmamış.Tabi efsane filmleri bu şekilde ısıtıp seyircinin önüne koymak bence çok şık bir davranış değil ama efsane filmlerin kadın versiyonunu izlemek daha önceden de belirttiğim gibi eğer serinin ilk halini izlememişsem çok hoşuma gidiyor ki 2 serininde orijinal hallerini izlememiştim bu yüzden hiç bilmediğim bir senaryo olduğu için sanki çok yeni bir şey izliyormuş havasında izledim bu yüzdenden ben filmden hoşlandım.Orijinal halini izlemiş olsaydım sanırım karşılaştırma yapmaktan bende kendimi alakoyamayacaktım :/

Yönetmen:  Paul Feig
Ülke:  ABD
IMDB:  5,2
Vizyon Tarihi:  29 Temmuz 2016
Süre:  116 Dakika

Seksenli senelerin ikonik filmlerinden Ghostbusters'ın devamında hayaletler Manhattan'ı ele geçirmek geri dönerken Ghostbusters ekibi ise şehri yok etmeye kararlı bu paranormal tehdidi bitirmek için bir araya geliyor.

Leslie Jones, Melissa McCarthy, Kate McKinnon, and Kristen Wiig in Ghostbusters (2016)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...