9 Kasım 2020 Pazartesi

Amerika Dizisi : The Queen's Gambit

 Herkese merhabalar efenim,

Dün izin günümdü o yüzden bütün günü sıcacık yatağımda film,dizi,oyun izleyerek ve kitap okuyarak geçirdim.Hatta bu diziyi sabah 7 de izlemek için kalktım 11 e doğru diziyi bitirdim.Netflix de şu anda oldukça popüler olan yapımlardan biri "The Queen's Gambit".Baş roldeki kız da inanılmaz yakışmış rolüne bu tarz zeki soğukkanlı kadınların baş rolünde olduğu filmlere de dizilere de bayılıyorum.Bir kitaptan uyarlanmış dizi ve 7 bölümden oluşuyor daha çok mini dizi tadında diyebiliriz.Zaten daha fazla uzasa sıkıcı olabilirmiş çünkü bir yerden sonra hep aynı şeylerin etrafında dönmeye başladı bölümler o yüzden o kısımları biraz da atlayarak izledim diyebilirim.

1950'lerde bir yetimhanede, küçük bir kız müthiş bir satranç yeteneği sergiler. Ancak yıldızlığa uzanan umulmadık yolculuğunda bağımlılıkla mücadele etmek zorunda kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...