25 Kasım 2020 Çarşamba

Gerilim Filmi : Rebecca

 Herkese merhabalar efenim,

İşler tüm yoğunluğu ile devam ederken pazar günü (izin günümde) izlediğim bir filmden bahsetmek istedim sizlere.Artık izin günüm pazar olduğu için her pazar 1 film seyretmeye karar verdim bu yıl çok fazla film izleyemediğimi hissediyorum.Bu filmlerden ilki Netflix yapımı olan Rebecca oldu.Ben baş roldeki kızın ismi sanarken aslında hiç görmediğimiz bir kadının ismi olduğunu anladım hatta baş roldeki kızın ismini bile filmin sonunda bilmediğimi farkettim.Başından sonuna gerilim,gizem tadında ilerleyen dönem kıyafetleri ve görüntüleriyle benim izlerken keyif aldığım bir film oldu.Lily James genç yeteneklerden biri ve filmlerde kendisini izlemeyi oldukça seviyorum buradaki rolüne de oldukça yakışmış :)

Genç ve saf bir kadın, Maxim de Winter isimli zengin bir adamla evlenir. Başlarda her şey yolunda gibi görünse de zamanla kocasının ve evdeki hizmetçilerinin kocasının ilk karısına karşı duyduğu bağlılığı görmeye başlar, evde yaşayan hiç kimse Rebecca'nın izlerini silememiştir

1 yorum:

  1. herkes bunu nedense yeni bir senaryo gibi algılamış çoğunluk bir kitap uyarlaması olmadığını bilmediği için de çok eleştirmiş bence biraz da derin işlenebilirdi tabi ama fena de değildi ..

    YanıtlaSil

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...