26 Kasım 2020 Perşembe

Türk Dizisi : Bir Başkadır

 Herkese merhabalar efenim,

Yine online derslerle dolu ve yoğun bir gün.Bu online derslerin takibi beni yüz yüzeden daha çok yoruyor umarım tez zamanda şu lanet şeyden kurtulabilir ve yüzyüze eğitime geri dönebiliriz.İlk çıktığı zamanlarda izlediğim ama yazmak için biraz beklediğim bir dizi oldu benim için "Bir Başkadır."Çünkü bir anda çok popüler oldu ve her yerde görmeye başladık hatta çok fazla geyiği bile dönmeye başladı o yüzden ortalık biraz sakinleşince ben de fikirlerimi yazmak istedim.

Öncelikle Netflix de ki bence en iyi yerli yapım olmuş.Türkiye dijital çağa ayak uydurmaya başladı bence RTÜRK ün ve Türk izleyicisinin baskıları olmadan cesur bir dizi olmuş.Türk insanını bence oldukça güzel bir şekilde anlatmış bu kadar cesur bir yerli yapım daha önce izlemedim belki sinema filmi olarak izlemişimdir ama bu kadar aklımda kalıcı olmamıştır bence.Bir kere oyuncular rollerine cuk diye oturmuş her oyuncu rolünün hakkını vermiş kaliteli bir iş olduğu oyuncu kadrosundan bile belli oluyor bence ki ben Öykü Karayel'i pek sevmem ama bu dizi de cidden bütün yeteneklerini sergilemiş kadın ve onun hakkındaki fikirlerim bu diziyle değişiverdi.Dizi deki psikolog sahnelerini ilk defa bu kadar gerçekçi buldum bütün bilgiler her şey bence gerçeğe çok yakındı sadece bazı sahneler gereksiz yere uzatılmış gibi geldi bana o da nazarlık olsun :) Bence dizi ismi gibi bir başkaydı bütün bölümlerini bir günde hevesle izleyip bitirdim tavsiyemdir :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...